Träning v.3...

Nattvecka har det varit å jag har lyckats få till träningen riktigt bra denna vecka...

8.2 km Skidor (Gammlia)
10,0 km Skidor (Gammlia)
1 pass Pilates Matta
10,0 km Skidor (I20)

Härligt att jag har börjat få till lite längre skidpass. Går riktigt bra att åka å jag tycker det är kul. Mattpasset i fredags lämnade efter sig rejäl träningsvärk som sitter i fortfarande. Gjorde sig påminnt igår i skidspåret oxå.
Jag är ju ute efter att röra på mig så länge å så mycket som möjligt än så länge. Därför räknar jag inte i tid utan hur långt jag åkt. Jag noterar dock i en separat "träningsdagbok" hur långt, hur lång tid och hur många kcal det blir, detta enligt pulsklockan å bara för att det är intressant att se hur jag förbättrar mig. Räknar inte kalorier alls när det kommer till mat å så...

Kommentarer
Postat av: Petra- mamma till busfröet Lion, envisa Izabelle och tonåringen Rasmus

Å så duktig du är!! Önskar jag hade samma riv i kroppen nu. Men det kommer väl? Måste ju börja någonstans men det gäller ju även att orka fortsätta i samma takt. Vet ju att så fort det blir varmare ute så kommer lusten till långa promenader tillbaka. Men frågan är när värmen kommer?



Det verkar som du iaf fått lusten att träna och det är ju underbart! Fortsätt så, så kommer du ha en välsvarvad kropp till sommaren, hihi!!



kramar

2011-01-23 @ 16:27:18
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Skitbra M! Go girl! Tycker att du är sketaduktig (som vi säger här i västgötaland) ;)

Heja heja! :D



Har du hört något om proverna?

Kram!

2011-01-23 @ 23:36:41
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0