Träning v.5...

Känns som att jag är inne i nån typ av träningsvåg just nu. Det funkar jättebra å jag känner mig motiverad. Är så kul när jag märker att konditionen blir bättre å skidtekninken blir bättre å bättre... *ler*

Är meganöjd med veckans träning oxå...

2 pass 5km Skidor (I 20 på dagtid)
1 timme Kettlebell-workshop (medförde megasuperhemsk träningsvärk)
2 pass Cykel 55


Fick som sagt till 5 pass även denna veckan å det känns toppen. Körde skidor i fredags MED träningsvärk och spinning idag med lite mindre träningsvärk. Var sugen på att strunta i träningen men jag övervann mitt "lata jag" å det känns otroligt bra.

Vill passa på att tacka för erat stöd med peppande kommentarer!! Det hjälper till att motivera mig. Känner att jag vill berätta för er att jag har fått veta i veckan att det finns en anledning till att jag inte gått ner i vikt i höst å inte krymt i cm heller.
Min sköldkörtel har börjat gå på "halvfart" så jag har nu äntligen fått en förklaring till att jag, tvärtom vad många av er trott, har gått upp närmare 10kg i höst!! Har nu fått Levaxin så jag hoppas att jag tack vare detta kommer att gå ner i vikt nu framöver!??! Den som lever får se...

Kommentarer
Postat av: petra

åh så skönt att ha fått en förklaring! jättebra jobbat...det är nog många som slutat träna om det hade gått åt "det andra hållet", du är superstark maria!!! mycket bra!!! =) pepp pepp

kramar i massor och du; vi ses snart...ska bli så skoj att äntligen ses!!! =)

2011-02-06 @ 23:06:31
Postat av: Tina

Jag vet exakt hur det känns när man tränar och tränar och ingenting händer..och det snarare går åt andra hållet :(

Men hur det än är, problem med sköldkörtel eller inte så är det bara att bita ihop och träna, det är ändå bättre än att sitta hemma i soffan :)

2011-02-07 @ 15:44:06
Postat av: Pysselprinsessan

Härligt att det går bra! Själv känner jag mig krasslig igen! :( Jag som funderat på att åka 7-mila (men inte hela loppet) som går i mars. Men nu får vi se om jag hinner i form! :)



Hoppas medusinen fungerar för dig! :)



Kram

2011-02-07 @ 22:15:43
URL: http://pysslamera.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Sååå skönt att du fått rätsida på det vännen! Jag förstår precis hur det känns att inte gå ner ett gram även om man rör på sig och äter bra! ;) Får hoppas att det löser sig här också :)



Ps - kommer upp vecka 13 igen. Är själv måndag och tisdag kväll och onsdag eftermiddag - hur var det du jobbade?! :)

Kram!!

2011-02-08 @ 00:01:27
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: AKO

Jag fick själv käka Levaxin en tid för länge sedan och jag tyckte att det både gjorde mig piggare och fick magen och allt annat att fungera mycket bättre, men tyvärr tog läkaren bort det igen. :( Hoppas att det hjälper dig att få rätsida på hälsan!

2011-02-12 @ 16:43:36
URL: http://krumbukter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0