"Äkta Chili"...

Förra veckan så pratade Marcus om att han ville prova göra en "äkta chili", med kött, inte köttfärs. Sagt å gjort på fredagen införskaffade vi allt å sen var det "bara" att hacka å låta det puttra på spisen i några timmar...



Helt makalöst gott blev det så vi lär göra den fler gånger!!! Om ni vil prova så hittar ni receptet HÄR!!

Idag så blir det Tacos för omväxlings skull. Tror inte vi ätit det detta år!??? Ingen vanlig middag hos oss med andra ord. Men det blir "vanliga", svenska Tacos, inte den äkta modellen... *ler*

Trevlig helg!!!

P.S. Ang förra inlägget så kan jag meddela att jag ids inte "gå tillbaka" med halsduken. Ids inte heller maila å hålla på. Utan jag låter det helt enkelt räcka med att jag bloggat om det. Ibland har jag bara inte ork till att "slåss för min rätt" + att halsduken inte konstade så mycket heller...
Dessutom blev ju tvättmaskinen helt återställd så det blev inga "merkostnader", hade det blivit det så hade det nog låtit annorlunda!??
Fortsättning följer dock...

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det ser gudomligt gott ut! :D

Kan tänka mig att det smakade minst lika bra som det ser ut :D

Kramis och trevlig helg på er där uppe!

2010-11-20 @ 11:13:03
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Fru W

Mmmm ser gottit ut! Kanske man skulle testa någon nån då!

Ja ang moderskeppet har jag kollat där många gånger, den sidan är superb!! Han förklarar väldigt bra. Det jag saknar är lite mer ingående efter man kan grunderna. Men du kanske vet någon bra sida om det??



Stor kram på dig min vän

2010-11-20 @ 23:53:54
URL: http://mamablues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0