Träning v.2...

Ja, "jämarns" nu känns det riktigt bra. Klarade mitt uppsatta mål. Målet som inte är nåt nyårslöfte utan bara ett personligt mål som jag vill klara av, 3 träningspass i veckan. Denna veckan blev det såhär...

1 pass Core puls. (Ett core-pass där dom lagt till 2 låtar kondition i slutet så det är 45 min långt istället för 30)
2 pass Cykel 55

Pulsklockan började bete sig konstigt förra veckan å jag trodde jag skulle behöva köpa en ny men det var bara att byta batteri så började den funka igen. Pulsklockan är ovärdelig för mig när jag kör spinning, den hjälper mig att inte köra slut på mig i början, så jag kan köra på hela passet. Om nån är rädd för spinning så kan jag varmt rekommendera att använda pulsklocka!!!


Kommentarer
Postat av: inteutanmindotter

Måste skriva att jag är djupt imponerad! "You Go Girl"!!!! =)

Kramar i massor!

2010-01-17 @ 19:51:40
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0