Träning v.50...

Den här veckan har varit jättejobbig. Har varit så otroligt trött å jag har känt mig förkyld eller som att förkylning är på väg att brya ut. Jag har därmed prioriterat att vila å ta det lugnt å gått å lagt mig tidigt så jag skulle få den sömn som jag behöver.
Det känns som att det funkat för i helgen har jag tagit igen träningen som inte blivit i veckan...

1 pass Cyklel 55
1 pass Pilates Reformer
1 pass Cykel 55

3 pass på två dar å det känns skönt för min tjurskallighet att jag nådde mitt mål på 3 pass/vecka även denna gången.
Julveckan blir det nog max 2 pass, lite beroende på vart vi är hela julhelgen...

Det som känns extra kul idag är att jag på passet idag kändes stor skillnad i hur mycket jag orkar å att min kondition har blivit extremt mycket bättre än den var i somras efter semestern!! Det är sånt här som gör att det är så kul att träna, när man ser å känner att det ger resultat!!!

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Tycker du är grymmeduktig bara så att du vet :)

Kramis

2010-12-20 @ 20:04:30
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0