Träning v.33...

Nu när vardagen har infunnit sig så var det ju även dax för "fröken lat" att ta sig i kragen å köra igång med träningen igen.
Mitt mål är att träna MINST 3 gånger i veckan, gärna fler men blir det fler så blir det lixom bara "plus i kanten"...

1 rask promenad 60 minuter med "easytone-skorna"
1 pass cykel 40
1 pass Pilates "Reformer"

Testade Pilates Reformer i lördags å det var verkligen en träningsform jag gillade. Man tränar alla småmuskler som man använder dagligen men som är svåra att komma åt med "vanlig" träning. Ska köra ett cirkelpass pilates imorgonkväll å det ska bli spännande att se hur det är!??

Känner mig riktigt nöjd att nådde mitt mål första veckan!! Å, jag känner mig helpeppad för att komma igång igen för jag mår ju så mycket bättre när jag tränar...

Nu bär det av för att jobba natt i veckan...

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt jobbat!!!

2010-08-22 @ 22:35:35
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Hero

heja dig! visst är det skönt när man har kommit igång. och nog är det så att man blir piggare också. den här veckan ska jag springa minst en runda, prova spinning och köra något varv i gymet. Hoppas jag...

ha en bra vecka/kram Maria

2010-08-22 @ 22:51:41
URL: http://mariahero.blogspot.com
Postat av: Annette

Lycka till med träningen!



Ha en fin vecka!



Kram Annette

2010-08-23 @ 00:18:59
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Petra

Bra där!!! Va duktig du är! Du kommer fixa det här för du överarbetar inte i början :)



Tack snälla du för dina snälla ord! Du ska få se vad jag kan, hoppas bara att den blir som jag har i skallen bara, hehe.



Har jag frågat dig vad du jobbar med? Tror inte det, så jag frågar...hihi!



Ha en bra kväll-natt.

kramar

2010-08-23 @ 01:19:25
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: Petra

Aha då vet jag! Självklart lyder jag ;)



Nu ska jag nana kudden ett par timmar innan Lion vaknar å ska ha välling!



Kram på dig!!

2010-08-23 @ 02:41:01
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Du SKA vara jättenöjd! Härligt jobbat! Önskar jag snart blir piggare så att jag orkar med att träna också :)



Det gör inget utan foton vettu, jag kanske får se dig IRL över en kaffe istället?

Jag åker upp på söndag kväll med nattåget och stannar hela veckan. På fredag efter skolan har jag flera timmar innan jag ska åka tåget, har du tid över då kanske? Så kan du underhålla mig lite? ;)



Kramis Carro

2010-08-23 @ 20:56:14
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: PetraN

I´m imponerad!! =) Vill också vara så där duktig...men, jag har ialla fall köpt mig en tränings-rockring på 1,2kg! Shit vad den tar...jag har blåmärken runt hela magen!



Vi får höras & synas snaaaaart...kunde ni kika förbi på fredag, vi bjussar ju på mat som sagt!

Kramar!!

/Petran

2010-08-24 @ 12:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0