Utmanad x 3...

Jag har blivit utmanad av Sara, Annette och Karin. När utmaningen kommer från 3 håll så måste jag ju anta den... Jag gjorde den i November, Jag tar mig friheten att denna gång ta 6:e mappen från slutet och 6:e bilden i den mappen. Hoppas det är ok!??? Det visade sig vara "Thailands-mappen" å faktiskt till och med 6:e bilden som Marcus tog med sin kamera...


Bilden är tagen på flygplatsen på Koh Samui, när vi landat å står och väntar på att få reda på om nån taxichaufför som kunde hitta till vårat hotell. Det tog sin lilla tid så det blev till att fota en hel del under väntetiden...

Jag har sett den här utmaningen lite överallt så jag "fegar ur" å utmanar alla som inte gjort den!!! Å som känner sig manad...

Nu hoppas vi att vi om 4 veckor ska kunna lada på denna flygplats igen för att sen ta färjan ut till Koh Tao och sen vidare till Koh Phangan!!??? Allt hänger på om jag blir bättre eller sämre i ryggen. Jag kommer göra allt i min makt för att bli bättre.
Spikmattan känns fortfarande bra, efter 3 dagars användning. Det är väl för tidigt att ge er en utförlig utvärdering men jag kan säga som så att det blir inte sämre i alla fall. Igårkväll var jag "smärtfri" i hela 3 timmar efter att jag legat på den!!! Även idag upplevde jag att smärtan avtog lite dock inte lika mycket som igår... Jag ger inte upp, jag tror helhjärtat på att spikmattan hjälper och har fått höra att det är många i min omgivning som använder och har använt den länge. Flera har uttryckt att "dom inte klarar sig utan den"!!! Det är väl bra betyg!!!???

Stor kram till er å tack än en gång för erat stöd!!!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Hoppas att du får en härlig kväll, för utmaningen var otroligt bra här inne! Det var en bra bild som dök upp! Kram Anna

2009-02-04 @ 20:23:35
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Petra

Vi hoppas och hoppas och hoppas sååå att din rygg blir bra! För vi önskar ju att ni får åka på er älskade Thailandsresa...då får vi se mer fina kort! + vara avundsjuka! skratt

kramar i massor...och du; nu är tjoppan frisk, så nu måste vi ses!!!

2009-02-04 @ 20:49:31
Postat av: Beffa

Håller också tummarna att din rygg blir bra så att ni kan åka!!!

Måste få spana in den där när vi kommer imorrn, har aldrig sett en på riktigt ;)

Ska göra utmaningen, kan bli kul :)

2009-02-04 @ 21:30:02
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Beffa

Nu är det konstigt att kommentera igen, ser inte om min kommentar kom fram? Hoppas den gjorde det!

2009-02-04 @ 21:31:47
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Katinka

Ha, jag har redan gjort den så då slipper faktiskt jag. Man vet ju aldrig vilken bild som plötsligt kan poppa upp.

Men din bild var ju bra! Det är faktiskt en kul utmaning ju...

2009-02-04 @ 23:41:10
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Valley Girl

Jamen du måste såklart åka till Thailand! Bättre för ryggen än kalla Norden...hjälper inte simning i tropiska vatten, det borde det! ;)



Jag ser fram emot att se hallen och nåt annat kul då imorrn! Kram!

2009-02-05 @ 06:52:07
Postat av: Mamma Melissa

h, håller tummarna för mattan då! Glöm inte att packa ned den bara... ;.)



Skönt att du kan få lite smärtlindring i alla fall om än tillfälligt.

2009-02-05 @ 07:20:38
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hmm man kanske skulle anta den där utmaningen.

Jag håller alla tummar för dig vännen, för att ni ska kunna åka och att du inte ska ha ont, hoppas du vet det.

Jag är inte så imponerad av skräckisar nuförtiden, men denna kändes som något som faktiskt skulle kunna hända och just därför var den bra!:)

Stor kram!

2009-02-05 @ 09:11:48
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hoppas innerligt att din rygg blir bättre! Idag är jag hemma från jobbet, kände redan igår kväll att jag började få ont i halsen. Och imorse hade det inte blivit bättre direkt, så sjukanmälde mig så jag kan vara hemma och vila.



Kramar.

2009-02-05 @ 10:13:06
URL: http://devine.blogg.se/
Postat av: saravillfara

Vilket grupptryck på utmaningen det blev för dig, det hade jag ingen koll på. Kul att du hakade på!

Jag håller verkligen alla tummar och tår för att ni ska kunna resa. Och skulle det i värsta fall inte kunna bli av enligt planen, så har ni väl kvar hela resan till lite senare bara? För av måste den ju bli!

Snygga bokbilder i det andra inlägget måste jag ju bara få tillägga!

2009-02-06 @ 01:22:36
URL: http://saravillfara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0