6:e bilden i 6:e mappen...

Förra veckan blev jag utmanad av Petra. Utmaningen går ut på att öppna den 6:e bildmappen å visa den 6:e bilden och beskriva vad den föreställer. So here we go...



Jag hamnade i "Bröllop 080809-mappen" och 6:e bilden är tagen på "dammen" vid "Kilafors Herrgård". Ett försök att ta lite "fina bilder"... Denna är inte min favoritbild men det är nr 6 å det var den ni skulle får se...
Den ger fina minnen, en härlig helg som var en perfekt avslutning på semestern.

Jag väljer att inte skicka vidare utmaningen men skulle gärna se att ni som inte gjort den gör det. För lite roligt är det ju att se bilder som ni annars inte skulle visa!!??

Uppdatering: OJ, inser att ni som inte känner mig kanske misstar er... Det var inte MITT bröllop utan det var goda vänner till oss som gifte sig. Sorry om jag fick det att låta som nåt annat!!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Oj, vilken mäktig och lugnande bild! Helt underbar i mitt tycke. Och minnena kring den verkar inte vara helt fel heller. Och det tillsammans är en bra bild för mig.

2008-11-25 @ 17:35:40
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Anna B

Det låter som en mycket trevlig utmaning! Det var en fin bild i alla fall! Kram Anna

2008-11-25 @ 22:01:06
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Anonym

Så fantastisk fin bild...jag föstår att ni var på en supermysigt stället. Längtar till vi ses igen. Hoppas ni får en trevlig helg! Det ska vi ha! Den här mamman ska minsann få gå på kalajs på fredag! =) (ja, om nu inte min kära arbetskollega blir mer sjuk vill säga!)

Kraaaaaaam

2008-11-25 @ 22:13:46
Postat av: Valley Girl

Jag hakar snabbt på! Sjätte mappen, sjätte bilden, i bokstavsordning blidde detta: http://vardagsprat.wordpress.com/2008/11/25/6e-bilden-i-6e-mappen/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0