Fredagsmys med Kevin & Jasmin...

Vi känner oss så priviligerade att vi får vara barnvakt åt mina älskade brorsbarn!!! Det är sååå mysigt att få låna dom ibland. Idag kom dom kring 15-tiden å vi gick ner på stan. Killarna skulle handla mat och gå hem å göra mat åt tjejerna, som gick på bio. Jag och Jasmin gick å såg "Mamma Mu & Kråkan". "Minis" gillade filmen så det blev riktigt lyckat (jag höll dock på att somna mot slutet av filmen). När vi kom hem så hade killarna fixat middag så detta var vad som väntade oss...


Ett högt "Våffeltorn"!!

Smarrigt värre, grädde, glass och hallonsylt som jag slängde ihop innan barnen kom. Å så till dom lite äldre...


Med beröm godkänt fick dessa 2 kesosorter. Mums till våfflor!!

Nu ska vi ta fram godiset som jag tror att killarna köpt till oss!!??? Film å mys väntar...
Hoppas ni får en lika mysig början på helgen!
Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Lallis

Vilken underbart våffelberg:)

Ha det så kul ikväll.

Kram Lallis

2008-10-24 @ 19:34:36
URL: http://knasigamamman.blogspot.com
Postat av: Marianne

Va avundsjuk farmor blir.....och vilket våffelberg. Grabbarna har gjort det bra:)))

Kramkram

2008-10-24 @ 21:02:01
Postat av: Valley Girl

Vad kan man säga? Skulle gärna sitta där själv med gaffel och kniv i högsta hugg!



Nu blev jag nyfiken på hur barnen ser ut, har du nåt nytaget som du kan emaila? Mina brorsbarn är ju i samma ålder som dina? Nä, nu får vi snart se till att våra kära mödrar blir en mormor också och inte bara farmor, innan det är försent! ;-)

2008-10-24 @ 21:12:56
URL: http://vardagsprat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0