Fredagsmiddag...

Till middag idag åt vi hemgjord Pizza. Hittade ett Girecept på pizzabotten å tomatsåsen å det var riktigt gott. Detta kommer vi att göra fler gånger!!



Det blir till att bara ta det lugnt ikväll, ska väl se nån film å sen ladda för imorgon får vi middagsgäster så vi måste ju planera vad vi ska bjuda på. Men mer om det imorgon eller på söndag!

Till dess önskar jag er en riktigt trevlig helg!!!

Uppdaterat: Receptet hittar ni här! Vi använde det vi hade hemma. Skinka, färska champinjoner, ananas, mozzarellaost, å vanlig riven ost. Mums!!!


Kommentarer
Postat av: Valley Girl

Vllken perfekt pizza, receptet? :-)

Ja, jag har ju precis bara påbörjat min lediga fredag jag, ska ut och springa nu och sen hälsa på en kompis, sen lutar det mot att jag åker en sväng till IKEA i Burbank...



Men vilken smäll ni hade iförrgår, att det kan klirra i vitrinskåp och skaka så med bara 2 komma nånting på Richterskalan?! Jag minns aldrig nåt sånt under mina 23 år i Umeå. Hände det när vi var små?? Dom säger ju att det sker en gång per år i Umeå.



Här är det ju minst det dubbla på Richterskalan och allting skakas om...ORDENTLIGT. Nä, allt verkar tryggare i Sverige, ävenså med anställningar som jag skrev om hos mig...



KRAM!!

2008-10-17 @ 21:25:41
URL: http://vardagsprat.wordpress.com
Postat av: Livet i byn

Vad smarrigt med hemgjord pizza, nu blev jag sugen på det till middag.



~Livet i byn

2008-10-18 @ 09:12:41
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det där såg ju inte bara lite gott ut... :)



Ang. spraymålning så är det nog bäst att vara utomhus för det flyger runt en del spray. Jag skulle även tro att det luktar ganska illa om man sprayar inne för tom. utomhus stannar lukten kvar en stund.



Jag tycker verkligen du ska testa hur som helst! :)



Hoppas du får en trevlig helg!

2008-10-18 @ 09:31:10
URL: http://www.camillasnyahem.blogspot.com
Postat av: Marianne

Det där såg gott ut:))

Kram

2008-10-18 @ 16:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0