Vårruset premiär...



Nu tillhör jag en av alla kvinnor i landet som deltagit i "Vårruset". Det var mycket trevligt å vädret visade sig från sin finaste sida!!! Trångt var det å jag var rädd innan att jag skulle få lite "panik" av trängseln men jag var orolig i onödan, gick ju riktigt bra. 43,30 minuter tog det mig att ta mig runt 5km. Det blev till att gå å jogga lite emellanåt men det var jobbigt att jogga då jag ju har några kilo fler än förut  när jag joggade en del...

Fikat efteråt var ett trevligt inslag å jag kan nog tänka mig att delta fler gånger.
Nån som vill dela med sig av sin erfarenhet av Vårruset???


(Bilderna är tagna med mobilkameran)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0