Påskdagen...

Dessa spinningskor ska hjälpa mig att komma iform...

spinningskorna

Det som skiljer spinningskor från andra gympaskor är att dom har hårdare sula och dom har clips under sulan...

Tänkte sammanfatta veckans träning...
2 pass spinning
1 pass bodypump
2 långpromenader i solen


Det var verkligen ett härligt vårväder ute idag med strålande sol. Den ville dock gömma sig bakom några moln emellanåt. Men som vanligt så blåste det KALLT. Man blir verkligen lurad den här tiden på året, det ser så varmt ut när solen skiner men oj, vad vinden kan kyla av en.
Vi tog en promenad längs älven och i sluttningen ner mot älven var jag säker på att få se nån liten tussilago eller nåt annat vårtecken. Gick med blicken fäst mot marken men ingen tillstymmelse till vårblomma! Så bilder på vårblommor får vänta ett tag...
Frusen känner jag mig fortfarande, ska se om vi inte kan tända en mysig brasa ikväll!?

Hoppas ni har en forstatt fin helg!!!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Med den farten på träningen så kommer nog sommarformen att vara på topp och med dom skorna så håller sig fötterna kvar på pedalerna - ingen risk att dom slinter av i farten:) och det måste ju kännas bra när man kör hårt.
Kram kram

2008-03-23 @ 20:53:29
Postat av: saravillfara

Åh, brasa... vad härligt, jag blir så avis!
Och vilket hålligång det är för dig, jag tycker du gör det jättebra. Heja dig!
Hoppas ni har en sköön påsk, ni båda två.
Kramen!

2008-03-23 @ 22:44:46
URL: http://saravillfara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0