Mumsfillibabba...

banankaka

Fick ett ryck idag (läs torsdag) å bakade en banankaka som jag överraskade med på jobbet. Gjorde som jag brukar, kollade in Leilas recept och hittade detta. Den var superenkel och supersnabb att göra, dessutom fick den med beröm godkänt av arbetskamraterna!!! Den blev jättesaftig så den kommer jag att göra fler gånger.

Sen vill jag göra er uppmärksam på att Blogg.se kommer att uppdatera och byta ut sina system. Detta sker kvällen/natten mot lördag denna vecka och då kommer det inte gå att kommentera eller lägga in nya inlägg. Vill berätta det så ni inte blir frustrerade om det inte fungerar...

Kommentarer
Postat av: julia

Mums vad gott det ser ut! Ska nog hitta på nåt och baka ikväll, det är ju ändå fredag. Ska du träna idag? Dra med mig är du snäll!!

2008-03-28 @ 08:27:05
URL: http://starkningspetter.blogg.se
Postat av: Marianne

Vad den ser fin ut!!!! man får faktiskt lust att baka:)) ser fram emot nästa vecka med hopp om att få smaka din kaka.
kramkram

2008-03-28 @ 10:38:39
Postat av: julia

Antar du min utmaning?

2008-03-28 @ 15:58:56
URL: http://starkningspetter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0