Knäck...

Fick för mig att jag skulle "slänga ihop" lite knäck idag, har ju varit sugen på det sen jag såg Leilas Jul förra veckan. Det tar ju inte så lång stund, tänkte jag å satte igång. Det tog ju hur lång tid som helst!! Jag tror att jag kokade med för lite värme för efter en stund ökade jag å då gick det bättre...

Blev lite inspirerad idag när vi var på Maxi å jag hittade "hjärtformade" ischokladformar, såhär ser det ut...


(ber om ursäkt för den dåliga bildkvalliteén, har inte ork att försöka ta bättre bild...)

Dom blev i alla fall jättegoda!! Här hittar ni receptet jag använde!!!

Hoppas ni har en trevlig fredagskväll!
Här blir det lugnt med en film för vi jobbar övertid imorgon...

Kommentarer
Postat av: Lady Stalker

Vad fint med hjärtformade formar! Ja, efter knäcktillverkande brukar man vara trött. Och köket ser ut som en katastrof ...



Ha en skön helg och smaska på! (Eller spar ni till jul?)

2008-12-05 @ 20:10:32
URL: http://stalkerlady.blogspot.com
Postat av: inteutanmindotter.blogg.se

ÅH så underbart goda knäcken ser ut!!! Måste komma förbi och smaka ;) Har ni sett kortet..hmm, har jag/vi lyckats visa det? Jag vet att jag la ut ett kort...men, det var inte det som ni kommer att få hem i brevlådan!

Kraaaam, vi ses!! Hälsa Mackan! =)

2008-12-05 @ 20:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0