Kan man ha det FÖR bra???

Köttfärslåda

Jag har det bara FÖR bra!!! Men jag klagar absolut inte!!!
Ikväll när jag kom hem efter ett spinningpass så hade min käre, underbare, "too good to be true" sambo fixat till middag. Han hade fått tips hur han skulle göra en "Lasagne" med potatis istället för pasta, tack Ulrika!!! Känns helt otroligt härligt att komma hem å se honom i köket, bara för mig att duscha å sen var maten severad. Egentligen skulle han ju ha varit med mig på passet men han dras fortfarande med den envisa förkylningen så han tar det lugnt å skämmer bort mig istället! Å det tackar man för!!!

Har hunnit påbörja en ny bok oxå. Jag fortsätter men Jo Nesbo, denna gång "Djävulsstjärnan". Jag tycker att alla hans böcker är mycket bra och jag skulle kunna ägna hela dagarna åt att läsa, om jag fick. Men det är ju så mycket annat man behöver göra oxå. På tal om det... Min älskade mor kommer upp från Huvudstaden på torsdag så vi har en del att röja innan dess och det är väl bäst att inte lämna allt till sista minuten!?

Kram på er! Nu är jag tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Det låter spännande med potatislasagne! Jag brukar göra potatispizza ibland, har för mig att receptet finns på www.ica.se. Det kan liknas med pannkakssmet med riven potatis som man gräddar en stund, sedan lägger på pizzatillbehör (tomat, bacon m.m.) och gräddar klart. Riktigt gott, det går bra att ha med som matlåda också.

Over and out från Uppsala. =)

2008-04-01 @ 18:38:23
Postat av: julia

Men mums! Lyxigt! Men jag ska inte klaga, kyckling var serverad när jag kom hem. Vad snabbt du läser! Är du redan klar med den förra???

2008-04-01 @ 19:16:36
URL: http://starkningspetter.blogg.se
Postat av: saravillfara

Jag kom hem till ett tomt pannkaksfat jag :)
Jag borde nog följt med dig hem istället *ler*.

2008-04-01 @ 20:16:01
URL: http://saravillfara.blogg.se
Postat av: saravillfara

smyger in igen, för jag vet inte om du brukar kolla efter inne hos mig om du fått svar på dina kommentarer?
Jag skrev i alla fall så här:
se det här inlägget för mer info om ritplattan, och lägg särskilt märke till att Elements följer med på köpet:http://saravillfara.blogg.se/1198660665_digital_ritplatta.html

2008-04-01 @ 20:23:32
URL: http://saravillfara.blogg.se
Postat av: susanne

tur du har som får mat när du kommer hem tummen upp för din sambo...hahha...fin sida Kram

2008-04-02 @ 09:22:57
URL: http://angelsusanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0