Vår helg i Stockholm...


Isläget i Kvarken, för er som är intresserade...


Otorligt mycket is...


Sen mötte vi moln "mitt på hållet", ungefär. Men Stockholm välkomnade oss med sol...

Vi började tillbringade dagen med att gå runt å checka läget i affärerna i city. Inte ofta som vi går där då vi oftast brukar vistas på Söder. Men vi kände oss lite "wild and crazy" så vi provade nåt nytt... *ler*

Framåt middagstid så åkte vi till goda vänner där vi fick en underbart god middag. Grabbarna gick å la sig i vettig tid medans vi satt uppe å surrade till halv tre... Deras yngsta dotter tycker det är helt ok att vakna 05.20 på lördag morgon. Inte var vi så tuffa då inte. Lördagen bjöd på vackert väder men oj då förrädiskt kallt. Grabbarna åkte in till stan för att shoppa så alla vi tjejer åkte till Plantagen å rekogniserade lite. Fika gjorde vi medans flickorna fick leka av sig.

Söndag morgon sa vi hej då till våra vänner å åkte med min mor å träffade vänner till familjen från St. Petersburg som var på genomresa.
Shoppade gjorde vi innan vi åkte till mor på eftermiddagen. Jag hittade 2 par vårskor, Marcus 1 par vårskor, 1 jacka till Marcus, 2 kuddfodral + 1 badrumsmatta från "H&M home". Blev glatt överraskad av kvallitén på deras grejer. Ska ta och beställa deras innerkuddar som kändes riktigt bra å priset var ju oxå trevligt. Vi fick ju inte plats med dom i väskan hem..

Nån fler som handlat från H&M home???

Måndag umgicks vi med mor å sen på eftermiddagen var det dax för hemfärd.
En underbar helg med stor prio på att umgås, därför finns det inte några bilder att visa, annat än dessa från flygningen ner. Vi glömde helt enkelt bort att fota!!!

Ska försöka få ändan ur å fota det vi köpt, om ni vill se förståss!!?????

Kommentarer
Postat av: Liza

Låter som en urmysig helg! Träffa både vänner, släkt och shoppa! Mitt överkast beställde jag från H&M home och är urnöjd! Min kompis har köpt kuddar, de runda sammets... jättefina! Gillar verkligen deras fina kvalitet!

Näää, dax för sängen! Ska gympa imorgon bitti!

Kraaaam!

Liza

2011-03-30 @ 23:22:00
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Annette

Låter som en mycket trevlig helg!

Jag har inte köpt något på HM home ännu, men kollat på nätet på deras produkter.



Kram Annette

2011-03-31 @ 01:07:58
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Frida

Verkar ju som ni haft en härligt, social helg! :)

Har inte handlat från H&M Home, bara kikat in i butiken när jag var i huvudstaden. Var med fascinerad över att bara ett ex av varje hängde framme och att man fick ta "lappar" om man skulle handla. Skumt! (eller så är jag helt enkelt en lantlolla). Ha en fin dag! Kram!

2011-03-31 @ 07:02:17
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Vad härligt med en riktigt social långhelg!

Mycket fint finns att inhandla i storstan förstår jag ;)

Kramen.

2011-03-31 @ 10:25:40
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Erika

mysig blogg:)

2011-03-31 @ 11:49:22
URL: http://prickelin.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det är klart att vi vill se!! :)



Tack igen för mysiga dagar här uppe! :)

Kramar från mig

2011-03-31 @ 20:07:31
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Lena/Aforia

go kväll,

Vilken härlig minisemester ni verkar ha haft. Själv blev jag klar med det gamla radhuset i söndags och har sedan dess inte haft tid med att plocka iordning i nya. Men nu är det snart helg igen och då kan jag sätta igång. Ska bli skönt att äntligen få iordning och börja pynta och fixa till den nya.

Ha en skön fredag!

Kramis

2011-03-31 @ 20:58:14
URL: http://aforia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0