2010 ur min synvinkel...

Kör med en sammanfattning av året som gått, samma frågor som förra året. Ser verkligen fram emot att få uppleva vad 2011 för med sig...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag snorklade på riktigt. Å, det känns som en stor bedrift...

2. Höll du några av dina nyårslöften? Ger inga nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, flera stycken. Nån för första gången å flera för andra gången.

4. Dog någon som stod dig nära? Nä, tack å lov!! Tycker vi gjort bort det senaste åren för många år framåt.

5. Vilka länder besökte du? Thailand och Sverigesemester på sommaren.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Resultat på vågen. Vill att all träning ska ge den nedgång som jag kämpar efter...

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Kan inte komma på nåt speciellt...

8. Vad var din största framgång 2010? Att jag återupptog träningen direkt efter semestern som jag sagt innan. Efter en flera månaders svacka.

9. Största misstaget? Kommer inte på nåt stort misstag. Försöker dock lära mig av mina misstag....

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nä, å det känns som att jag gjort illa mig å varit dålig så det räcker å blir över åren innan. Bara en liten förkylning strax innan vi skulle åka till Thailand.

11. Bästa köpet? Thailandsresan (räknas den) annars så måste det vara vår tv-bänk som är toppen och dessutom ett riktigt fynd!!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Det måste ju vara Thailandsresan.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att vi kom iväg på vår efterlängtade resa (efter att ha måstat avboka resan året innan). Å, Kevin å Jasmin gör mig glad varje gång vi träffas. Å, Marcus såklart. Han gör mig riktigt glad varje dag!!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Wacka, wacka. Annars är jag dålig på att komma ihåg låtar...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och tror jag...

16. Vad önskar du att du gjort mer? Att vi hade kommit till skott å rensat alla förråd å så. Då hade det ju varit gjort nu å vi hade sluppit ha det framför oss...

17. Vad önskar du att du gjort mindre Kan inte komma på nåt.

18. Hur tillbringade du julen?
Vi var hos Marcus föräldrar.

19. Blev du kär i år? Jag är konstant kär i Marcus.

20. Favoritprogram på TV? True blood

21. Bästa boken du läste i år? Flera stycken. Bla "Paganinikontraktet". Inser nu att jag totalt glömt bort att recesera böcker i bloggen, måste bli ändring på det...

22. Största musikaliska upptäckten? Inget speciellt.

23. Bästa filmen du sett i år?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, bla pengar och örhängen (Efva Attling)

25. Något du önskade dig men inte fick? Ja...

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Tycker mig minnas att det var ganska lugnt på min födelsedag. Dagen efter åkte vi till Stockholm för att se "Depeche Mode". Helt klart minnesvärt!!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, det finns det säkert.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Samma stil som vanligt.

29. Vem saknade du? Farfar!! Får nog lära mig leva med den konstanta saknaden efter farfar... Sen saknar jag flera vänner som bor i Usa. Det var länge sen vi sågs nu....

30. De bästa nya människorna du träffade? Har inte träffat så många nya människor under året. Men Carro var ju en som jag inte träffat IRL tidigare å det var mycket trevligt.








Kommentarer
Postat av: Liza

Kikar bara in för att önska dig ett fantastiskt 2011!

Ses snart igen!

kraaaaaaaaaam!

Liza

2011-01-01 @ 16:28:51
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack för listan! Det är alltid härligt att få påminnelser om det som hänt.



Ha en fin dag!

KRAM!

2011-01-01 @ 16:45:54
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Susanne

Det var en härlig sammanfattning på det gångna året! Nu ser vi fram emot det nya året med nya utmaningar och positiva dagar!! Kram och god fortsättning önskar jag dig=)

2011-01-01 @ 23:44:16
URL: http://www.nattsyrran.blogspot.com
Postat av: Anna

Gott Nytt År och hoppas att du får ett underbart 2011!



Kram, Anna.

2011-01-02 @ 00:55:10
URL: http://lansanna.blogg.se/
Postat av: Lena

God fortsättning på det nya året, vännen. Nu riktar vi in oss på ett 2011 som bara kan bli bättre än 2010.

Kramis

2011-01-02 @ 14:03:10
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men ååååååååååh!!! Att jag inte tänkte på DIG när jag skrev om nya personer! :D Jag har så många goa människor runt mig, och det känns som att jag "känt" dig längre :D

Kramisar

2011-01-02 @ 21:29:16
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Vad vart det för tv bänk?

Om man får fråga?



/Bosse

2011-01-04 @ 00:51:40
URL: http://tvbänk.com
Postat av: Valley Girl

Jag har slängt bort fejsboken för ett bra tag, vågar inte vara där eftersom det skickat ut inbjudningar till mina kollegor och en chef runtom USA, det vill jag inte vara med på, nej tack! Så nu ska jag köra igång året med att svara på samma frågor.. :)

2011-01-05 @ 03:06:37
URL: http://vardagsprat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0