Vi längtar...

Efter mildare väder. Kylan får gärna släppa sitt grepp över oss nu för vi vill ut och åka skidor igen. I lördags tog vi lite bilder som får illustrera vårt nya intresse...


Det gick uppåt...


Å, väl uppe på berget så var detta utsikten. Tyvärr med alla vindkraftverk på Gabrielsberget som förstör vyn...


Men ut mot havet var det inget som störde...


Sen var det backe utför oxå...


Åsså skidar vi vidare hemåt... (Jag har tagit vybilderna å Marcus bilderna på mig)

Veckan rullar på med jobb och träning. Ikväll provade jag på "Total training" för första gången. Det var riktigt jobbigt, inte riktigt min grej men jag kan tänka mig att gå fler gånger. Det som var kul var att jag "övervann" min lilla rädsla att gå på nya saker själv. Det känns som en vinst!!!

Imorgon torsdag åker jag ner till Södertälje över dagen. Vi ska på en skyddsombudsträff där å det ska bli kul att få göra något annorlunda en dag. Känns dock lite halvjobbigt att flyga fram å tillbaka samma dag...

Kram på er!!!






Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Fina bilder! Måste erkänna att det är vackert nu när det är snö, kallt och sol, MEN det har varit vinter så länge så man kan inte låta bli att längta efter våren och sommaren...

2011-02-16 @ 22:31:49
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Emma

Jag vill också att det ska bli mildare så jag kan springa!

Ska nog handla skidor nu förresten, om jag nu lyckas ta mig i kragen. Man blir ju riktigt sugen när man ser era bilder!!



Visst var det sjukt jobbigt? Det är det jag föll för, att jag blir totalt megaslut trots att passet inte är så långt!! Helt perfekt:) Vill helst träna allt utomhus..kan det inte bli sommar! ;)

Kram!

2011-02-16 @ 23:16:30
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Marianne

Va skönt det ser ut!!! och vad härligt med sol och vit snö!!! Ser bra ut Maria. Kram

2011-02-17 @ 06:18:50
Postat av: Carina - inspriera

Ser otroligt härligt ut...

Skidåkning har nere i södern har liksom aldrig blivit av...merän när man var riktigt liten då!

Dagarna flyger fram...nu är det snart helg igen!

Kramen.

2011-02-17 @ 10:18:38
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Go girl! Vad härligt det ser ut! =)

Har det hjälpt något med medicinen?! Hoppas! :D Jag ska prova naturläkemedel nu och se om det händer något :D

Kraaam!



Ps - klart att Umeå är en kul utgift! ;) Men kanske inte "skolan" ;) Det var så jag menade ;)

2011-02-17 @ 10:32:50
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Susanne

Vilken härlig natur och vilka bra spår!!! Jag håller med om kylan. Fy sjutton vad det är kallt!!! Trevlig helg=)

2011-02-19 @ 01:32:07
URL: http://www.nattsyrran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0