Dimman rullar in...

I söndags så skulle Marcus fixa lite med skotern. Jag tog med kameran för att fota lite för det var så vackert med all dimma. Tyvärr så ser man inte hur vackert det var men ni får en aning i alla fall...





Igår eftermiddag gick vi ner på stan för att inhandla diverse saker å påväg hem så ville Marcus att jag skulle få välja vad jag ville ha för blommor (fick inga i måndags då det var så kallt) å jag valde dessa som omväxling...


Älskar Gerbera lika mycket som Tulpaner!!!

Önskar er en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Petra- mamma till busfröet Lion, envisa Izabelle och tonåringen Rasmus

Hej gumman! Jag läsre din blogg men min dator bara krånglar och när jag ska kommentera så får jag ofta skriva om några gånger för tangenterna är knäppa :(.



Förstod inte riktigt vad du menade med det där värdet du skrev om? Har aldrig hört om det förut. Måste vara grymt frustrerande att inte gå ner i vikt när man försöker så mycket som du! Hoppas det blir bättre!



Stor kram

2011-02-20 @ 00:31:50
URL: http://mamablues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0