Högt upp på önskelistan...


Bilden lånad från Granit.se

Ibland vid vissa tillfällen så önksar jag att jag bodde söderut...

Vi är på jakt efter sånna här tunnor att ha glas + plat-återvinning i här i lägenheten. Som det är nu har vi ingen riktigt bra plats utom på golvet vid den tomma väggen å det ser ju inge fint ut när man har papperspåsar framme. Tänkte då att dessa skulle pryda sin plats å samtidigt se fina ut.

MEN, nu finns dom ju bara på Granit!!!!
Å, finns den affären i Umeå!??? Svar: NEJ!!!
Var vi på Granit i somras!??? Svar: Ja.
Köpte vi dom då???? Svar: NEJ!!!

Finns det nån därute som vet OM vi kan få tag på dessa nån annanstans än Granit????

Känns som att man behöver bil för att ta med dessa från huvudstaden, annars hade jag ju kunnat gulla med mor... Men att ta dom som handbagage på flyget blir nog inte så uppskattat!?? *Ler stort*

Håller på att försöka få lite ordning å reda här hemma. Det tar sin lilla tid men det blir nog bra när det är klart!!

Trevlig helg på er!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Om jag kunde skulle jag hjälpa dig, men den finns ju inte här heller...



Hoppas det löser sig!



KRAM!

2010-09-25 @ 13:57:47
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: ♥ FOTO ♥ Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Attan att du inte köpte dem i somras! Jag har inte Granit här i stan heller, men finns ju i Sthlm... fast det är ju en liiiiten bit ifrån Umeå =(



Och du! Jag kommer inte upp förrän sent på söndag kväll den 7:e - typiskt! De tidiga flygen var slut på studentpris =( Jag som vill fiiiiika!!



Kramar!

2010-09-25 @ 20:13:01
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Annette

Hoppas du hittar såna här fina närmare dig. Jag har bara ca 6 mil till Granit, men jag har inte varit där på ett år :-( Måste ändras på :-)



Kram Annette

2010-09-25 @ 23:50:43
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Liza

Sorry, kan inte hjälpa dig!!

Kram

2010-09-27 @ 18:34:55
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0