long time, no see...

Det blev visst ett längre uppehåll än jag trodde. Allt är bra med oss, har bara inte hittat inspirationen som behövs för att skriva lite här. Har inte ens haft ett sug efter att fota sen vi kom hem från Thailand heller. Men nu när naturen börjar visa sig från sin fina sida så börjar suget komma. Ska se om jag inte får till lite bilder i helgen!??

Marcus har åkt iväg på Rallycross i helgen så jag är ensam å har hela helgen att fylla med roligheter. Först ska jag bara göra bort sista natten för denna vecka.

Köpte en ny bok igår som jag ser fram emot att få "sätta igång" med i helgen.

Hoppas allt är bra med er!

En bild får ni från 15 maj när vi var på dop i Själevads kyrka. Var bara tvungen att fota taket som var helt underbart!!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hehe..ja det är skönt att ta en paus ibland. Jo jag brukar jobba bättre under press med men nu är det bland den största dagen i mitt liv så den måste bli bra. Har ju inte världens största budget heller så det är lite extra arbete men det är klart det ska gå!

Ser fram emot dina foton snart då!!



kramar

2010-06-03 @ 22:09:24
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej Maria!

Hoppas allt är bra med er!

Jo här är otroligt vackert, men Umeå har ju sina fördelar!

Jennilie har inte opererats ännu, det blir i augusti verkar det som. Hon är väldigt glad för det då hon ju kommer att vara väldigt handikappad och behöva hjälp med allt ett bra tag efteråt. Nu kan hon åtminstone följa med på utflykter då hon inte är som sämst.

Hon är ju i Umeå och Sorsele nu och det har gått sådär. Vissa dagar har hon mest sovit då hon gått mer än vanligt och varit tvungen att ta mycket mediciner, men hon tycker det är värt det för att få träffa kompisar och släkt.



Jag ser ju att jag totalt missade att svara på din förra fråga om muggarna.

Jo de säljs men inte i Umeå och jag vill inte ta in fler återförsäljare då jag har fullt upp med smyckena och min rygg har svårt att klara av keramikhanteringen.

Jag får väl ta med mig några nästa gång jag åker till Umeå!

Ha det bra och hälsa med dig!

Kramen Camilla

2010-06-03 @ 22:34:02
URL: http://millapaosterlen.blogg.se/
Postat av: AKO

Själevads kyrka är verkligen fin! Jag var där på ett bröllop för några år sedan men då hade jag inte börjat fota. Måste kanske se om jag kan ta mig dit igen någon gång snart. :) Hoppas att inspirationen infinner sig igen...hos oss båda!

2010-06-04 @ 12:21:27
URL: http://krumbukter.blogspot.com/
Postat av: Annette

Skönt att höra att allt är ok. Ha en fin helg!



Kram Annette

2010-06-04 @ 20:54:42
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Ibland finns inte tid eller motivation...och det är ju kul det ska vara! Ha en underbar helg.

Kramen.

2010-06-04 @ 21:15:13
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Snart kör jag även igång en tävling där man kan vinna en goodiebag värde 2000:- så håll utkik=)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-05 @ 15:49:01
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Pia

Å vilket vackert tak! kan tänka mig att det var mäktigt att se IRL.



Jag brukar oxå få bloggtorka, mest för att jag inte har orken att sitta vid datorn. Och förut så älskade jag att fota, köpte min första systemkamera 2001 och för 3 år sedan köpte jag mig en Nikon D80 men nu på slutet, det senaste året så fotar jag knappt nånting. Till å med alldeles för lite på barnen. Vilket är synd för foto är ju så sjukt kul!



jag tror oxå att din lust kommer tillbaka nu då allt börjar blomma och bli grönt och fint. Sommaren är ju så underbar. Då brukar man få massor av inspiration, men hösten är inte så dum heller med alla fina färger.



Hoppas helgen varit fin. Vill tacka dig igen för allt stöd och fina kommentarer.



Kramar i MASSOR! / Pia

2010-06-05 @ 22:24:50
URL: http://edsmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0