Sandhamn...

Igår åkte vi ut till Sandhamn, eller Sandön som själva ön heter. Dagen började småkylig å molnig men när vi kom ut så var det varmt å skönt. Solen började så smått vilja komma fram bakom molnen å vi hann inte va där länge innan den verkligen kom fram å värmde gott.
Låter bilderna tala för sig själva...











Har ni inte varit till Sandhamn så kan jag varmt rekommendera ett besök där. Vi kommer helt klart åka tillbaka igen!

Det har blivit en hel del shopping den här veckan som vi varit här. Jag kommer visa dom grejerna när vi kommer hem. Idag så "fyndade" jag något som jag velat ha väldigt länge, säger fyndat för att det råkade vara bra pris så jag är supernöjd!!
Jag är i och för sig nöjd med alla grejer vi köpt. Länge sen vi shoppat som vi gjort den här semestern...

Imorgon åker vi hemåt igen. Ska stanna hos några vänner ungefär halvvägs, ska bli kul att få träffa dom igen då det var 1 år sen vi sågs sist.
Om allt går som jag tänkt så ska det inte dröja allt för länge innan ni får se våra "shoppingfynd"!??

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har tittat på dem i lägsta prisklassen. Man får börja någonstans och i så fall byta upp sig längre fram..

Hoppas allt är bra med dig!



Kram, Anna.

2010-07-27 @ 21:54:12
URL: http://devine.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tror att det i så fall blir en Canon. Min svägerska har en sådan som på bilden jag la upp i bloggen och hon är jättenöjd med den! Men jag uppdaterar i bloggen när jag vet..



Kram, Anna.

2010-07-27 @ 22:12:32
URL: http://devine.blogg.se/
Postat av: Zalina

Hihi, precis vad jag gjorde men han har även då en tendens till att öka tempot omedvetet :P



Vi köpte halvdyra kuddar på hemtex igår har sovigt med den första gången i natt och har sovigt super bra. Dom skulle även leda bort "överskottsvärmen" som lätt blir.

2010-07-28 @ 14:18:36
URL: http://zaliina.blogg.se/
Postat av: Hero

Häller med, Sandhamn är verkligen värt ett besök. Det är rätt så många år sedan jag var där så snart kanske det är dags igen/kram

2010-07-28 @ 21:27:21
URL: http://mariahero.blogspot.com
Postat av: Malin

Jisses så härligt det ser ut!!!



Jag vill också ha semester!!! Jag funderar bannemig på att stänga butiken nästa vecka och bara vara....hmmm....funderar vidare:)



Kram kram

2010-07-29 @ 14:13:18
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej vännen,

Ja du nu har regnet kommit och det med besked. Här vräker det och har gjort så hela natten och dagen. Detta är inget väder jag vill ha på min semester. Men men naturen mår ju bra av det.

Sandhamn är definitivt värt ett besök. Var där för många år sedan men njöt verkligen.

Igår gjorde vi båtturen "Stockholm under broarna" och det var verkligen intressant. Oftast ser man bara Stockholm från vägar, tåg men här fick man en helt annan vy av huvudstaden. Bra väder hade vi också. Så är ni i Stockholm igen och inte gjort denna tur rekommenderar jag den verkligen.

Kramis

2010-07-29 @ 16:25:12
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det ser jättehärligt ut! Finns det inte någon svensk kriminalare som utspelar sig i Sandhamn? Fick en sån där "Aha-upplevelse" när jag läste det? =)



Kram C

2010-07-31 @ 17:32:25
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Karolina

Ja visst är de otroligt fint där... Var där för några år sedan och jag kommer att åka tillbaka dit helt underbart ställe.. =)

2010-08-02 @ 00:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0