"Heaven´s on fire"...

Sent igårkväll när vi var på hemväg så visade himlen sig från sin fina sida. Jag hade kompaktkameran nära till hands så jag fotade en massa bilder genom bilfönstret (därav den halvdana kvalitén på bilderna)...








(Det är gps:en som syns som en vit ruta i bilderna)

Tog en liten sovmorgon idag å det var riktigt välbehövligt. Det har varit varmt å kvavt hela dan medans vi har hållit på att fixa i ordning lite här hemma. Är riktigt nöjd med våra inköp. Tyvärr får ni vänta lite till innan jag kan visa det för vi är inte klara än å Marcus åker iväg till Skellefteå på Rallycross ikväll eller tidigt imorgonbitti så det lär dröja tills det blir klart. Ni får ge er till tåls, ja även jag får ju vänta... Om jag känner mig själv rätt så lär jag plocka å fixa lite själv under tiden, får se hur det går???

Kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Vilka otroligt vackra bilder....och tack för en underbar vecka:) Kramkram

2010-07-29 @ 22:11:09
Postat av: Frida

Jag tyckte bilderna blev fina. Coolt när det syns att ni var i rörelse liksom.

Kram på dig själv!

2010-07-29 @ 23:16:43
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Malin

WOW! Vilka underbara bilder!



Maria: Ja du ryggen, ingen rolig historia här heller. Jag har röntgat axel och skulderblad då ett ben där är helt knöligt och det knakar i axeln. Samtidigt som detta så har jag ett diskbråck. Jag är därför halvt nerdrogad med diklofenak samt Citadon. Blääää...



Men men, det är bara att hoppas på det bästa...



Vad vad det nu med din rygg??? Minns att vi skrivit om detta förr...



Kram kram

2010-07-30 @ 00:26:01
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag säger bara WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW till den himlen! Det ser ut som att den brinner. Helt fantastiskt! Önskar vi hade det så här nere också :)

2010-07-31 @ 01:01:48
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Petra

Jap, ser verkligen ut som den brinner, läckert! Va längesen jag såg en sådan himmel nu. Å när jag väl ser någon så har jag inte kameran med, hehe.



kramis

2010-08-01 @ 21:48:25
URL: http://mamablues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0