En till...


Foto: Marcus

Har suttit å lekt lite med Photoshop å jag är så glad att jag kom på hur man gör svartvita + färg bilder igen. Jag gillar dom verkligen supermycket.
Insåg när jag satt med bilderna från semestertrippen till Stockholm att det var Marcus som tog dom flesta bilderna... Kanske beror det på att det var han som, snäll som han är, bar kameran hela tiden!??

Väntar nu på att han ska komma hem från Skellefteå så jag får rå om han lite... Om vädret fortsätter som det varit senaste dagarna så ska vi ta tag i å rensa förrådet. Har en hel del som ska slängas å det gäller ju bara att göra slag i saken nån gång... Köpte även en ny möbel som ska rymmas här å då måste en annan möbel rymmas i källaren. Därav är det väldigt nödvändigt med källarrensning! *ler*
Skrattar nästan åt mig själv för jag har länge sagt att vi ska ta tag i förrådet "nån regnig dag" men det har ju än så länge inte hänt... Får se hur det går!??

Jasmin följde med mig hem igår å sov över här så det blev en tidig morgon idag. Vi myste på, bakade chokladbollar å sen var det dax för henne att åka hem. Då la jag mig å läste å somnade sen några timmar, så skönt att kunna sova på dagen, inte varje dag det händer. Sen blev det lite photoshoppande å friidrott på tv...

Vad hittar ni på när det är rengruskigt ute???

Golla Axelväska för SLR - Story Brown
bilden lådad från webhallen.com
Ps. Jag blev så kär i denna kameraväskan när jag såg den live. Står högt upp på min önskelista!!!

Kommentarer
Postat av: Anna G

Hejsan vännen! Det var verkligen ett fint foto! Förstår varför du gärna vill ha den där fotoväskan.

Så trevligt att se dig inne hos mig igen. Själv hinner jag knappt runt till nån. Skriver och sen stänger ner... Livet kräver mycket...

Visst ser man på bilderna mina att vi hade det toppen på älven!? vi nöjt!

Önskar dig en fortsatt fin sommar!

Kram Anna

2010-07-31 @ 22:20:15
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Kerstin

Det blev en läcker bild. Jag har inte ens lärt mig det där än. :)

Tusen tack för födelsedagshälsningen. Det blev en bra dag trots regnet.

Ha det gott.

2010-08-01 @ 00:18:41
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com
Postat av: Susanne

Ja, det är ju så himla kul med photoshop. Men tänk vad tiden rinner iväg när man sitter där och håller på.... Kalasfin bild!!

Kram

2010-08-01 @ 14:32:23
URL: http://www.nattsyrran.blogspot.com
Postat av: Petran

Tjohej!

Är ni hemma imorgon?! Vi hade tänkt bege oss in till stan för att hämta hem Magnus mobiltelefon (igen!). Då det var alldeles för länge sedan vi fick njuta av ert sällskap så är vi sugna på att kika förbi!

Ni kan väl höra av er om ni har tid/ork med besök.

Kramar i massor!

2010-08-01 @ 20:20:33
Postat av: Hero

Det blev ju jättefina bilder!

Nu har jag lagt ut receptet på Bagels. De blev jättegoda, men inte så vackra. Brukar se lite bättre ut tycker jag. Men skit samma, de slinker ner i alla fall:)

Ha det så gott/Kram maria

2010-08-01 @ 20:28:16
URL: http://mariahero.blogspot.com
Postat av: Annas inspiration

Vacker bild!



Det är så himla skönt att rensa ut & slänga!!!

Hoppas du har en bra helg.



Varma kramar!

2010-08-01 @ 21:37:25
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack va söt du är! Jo jag har 10 kg kvar tills jag är i bröllopsform, hihi! Nu behöver jag inte gömma mig längre å det är skönt. Fast jag tycker fortfarande att jag ser tjock ut på kort, men det är väl ens huvud som är förvridet eller nått...



Nu sitter jag å sipprar rosévin och fixar med inbjudningskorten...shit va många det är å vilken tid det tar, tur jag har lite vin...hehe!



kramar

2010-08-01 @ 21:52:15
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: hem ljuva hem-helena

Vilken superläcker bild!! Nån gång ska jag ta mig tid att lära mig photoshop! (-: Är bara rädd att jag skulle fastna framför det i timmar!!! Det verkar ju så himla kul. Och att sitta framför datorn så länge skulle definitivt inte vara bra för min nacke och rygg...

Ha en bra vecka! Kram Helena

2010-08-01 @ 22:56:07
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det har kommit nya Golla-väskor som är jättesmidiga med fack på sidan, de kan jag rekommendera :)



Har en sån på bilden nämligen men hade gärna haft facken på sidorna :D



Kram Carro

2010-08-04 @ 22:32:14
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0