Dagen i bilder...

Idag var det dax att lämna Avesta å Marcus syster för nya "äventyr"... Vi hade varsin önskan inför dagen å vi hann med båda... Första stoppet blev "Sala Silvergruva". Tyvärr så var alla turer ner i gruvan fulla så vi fick nöja oss med att va ovan jord (inget som jag klagade över). *ler*




Gick runt lite å sen tog vi en fika innan vi åkte vidare mot nästa stopp på vägen...


Sigtuna.

Här åt vi lunch å sen tog vi en god glass nere vid vattnet. Sigtuna är verkligen en supermysig sommastad med små gränder å små gamla hus. Gillade stämningen där mycket...

Nu är vi hos min mor och här stannar vi väl i en vecka!??? Har ingen bestämd tidsplan för vår semester utan vi "tar dagen som den kommer", känns riktigt skönt att inte ha några "måsten".

Imorgon åker vi nog ner till Nynäshamn å myser, om vädret tillåter...

Hoppas ni har en härlig sommar ni med!!!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ser mysigt ut på den där gatan.

Ha en fortsatt fin semester.

2010-07-20 @ 23:28:03
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com
Postat av: Frida

Fortsätt njuta! Gillar att ni inte ha någon tidsplan. Önskar jag var en sån som fixade det, men planering är min bästa vän.

kram!

2010-07-21 @ 11:14:22
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Liza

Härligt med semester! Har nu bara 1 och en halv dag kvar innan vår börjar! Vi kommer att åka söderut maken och jag utan fastställt resmål.. vi åker dit näsan pekar helt enkelt!

Kraaaaaaaaaaam!

2010-07-21 @ 14:05:34
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Sigtuna ser mysigt ut! (inte för att jag vet vart det ligger, men det ser ändå mysigt ut haha).



Nynäs är väl mysigt? Ska ni vidare något mer?



Kramar Carro

2010-07-22 @ 15:34:58
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: magdalena

Synd att gruvturerna var fulla, jag hoppas ta mig dit innan det är för sent.

2010-07-22 @ 20:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0