Nydala...

Fler bilder från söndagens tur till Nydala. Har man som jag vuxit upp på Mariehem, tillbringat otaliga timmar på och i sjön (beroende på årstid). Har en mor som vuxit upp ett stenkast från där bilderna är tagna så kan ni kanske förstå att Nydala har en speciell plats i mitt hjärta!?!?




Är det här "din vy" AKO???  (hade varit en finare bild om snön fått ligga kvar på stolarna å bordet)

Vaknade imorse med huvudvärk. Kände att det kunde utvecklas till migrän men jag skulle ju träna efter jobbet så det fick ju inte hända... Ibland blir det inte som man tänkt, för visst blev det migrän av det. Ingen träning idag alltså.
Mår illa, så det blir till att ta mina "migräntabletter" å sen krypa isäng tidigt.

Kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det ser ut att vara AKO:s plats. :) Fina bilder.

Krya på dig.

2010-01-13 @ 21:42:21
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com
Postat av: AKO

Typiskt att du skulle behöva få migrän, jag vet hur det känns! Visst hjälper medicinen, men åtminstone jag mår illa av den också.



Visst är bänkarna på bilden desamma som har figurerat på min blogg ett antal gånger! :D Om du hade rört dig en bit åt höger hade du även sett "min" båt som jag brukar fota, men då hade du fått plumsa lite. Nästa gång kanske? ;)

2010-01-14 @ 08:49:14
URL: http://krumbukter.blogspot.com/
Postat av: Karin/Rosa maränger

Så härliga bilder, vackert.



Hoppas du slipper huvudvärk idag, aldrig skoj =(

2010-01-14 @ 11:49:51
URL: http://rosamaranger.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Det kan jag förstå, jag tycker Nydalasjön är riktigt fin. Vi bor på Nydalahöjd och nu vill vi bygga på Tavleliden. Det känns som en stor bonus att sjön ligger nära.



Svar:

Roligt att du tyckte om intervjun!

Kram Sandra

2010-01-14 @ 17:05:21
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Marianne

Vilken fin stämning i bilderna....man börjar ju bara längta hem....Lider med dig och migränen - hoppas det går över snart. Kramkram

2010-01-14 @ 17:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0