"Blind lydnad"...



Den här boken är riktigt intressant. Den handlar om några elever på ett univeritet som börjar en ny kurs. Läraren förklarar att det är en tjej som försvunnit å deras uppgift blir att hitta henne inom 6 veckor annars så ska hon bli dödad av den som fört bort henne. Vem är det som gjort detta??? Blir den stora frågan. Dom får ledtrådar å några blir mer inblandade än dom kanske skulle ha velat...

En superbra bok som höll mig fast ända till slutet. För hur skulle det gå??? Kan varmt rekommendera denna boken.

Jag var på ett nytt pass igår som heter "bodyvive". Det var riktigt bra å jag har träningsvärk idag som heter duga... Man tränar med en mjuk boll som man håller fast med båda handflatorna framför kroppen , ett gummiband med handtag till vissa övningar oxå. Denna träningsformen är ju perfekt för mig då man tränar bålen, ryggen å magen. Precis dom områdena som jag behöver förstärka.

Annars så håller vi på att fixa lite här hemma, därav att det är så lite inlägg just nu. Lovar att visa bilder så småningom när det är klart. Har oxå fått ett otroligt sug efter att rensa ut en massa onödigt som "ligger å tar plats" lite överallt å som vi ändå aldrig använder. Nu kommer det ju att måsta bli en rensning i och med att vi inte kommer ha samma plats pga dom nya möblerna som "flyttar in här". *Ler stort*

Tänk vad bra det kan ordna sig ibland!!

Å ja, *viskar* dom nya högtalarna är påväg hem till oss nu....

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Låter som en spännande bok...kanske något att titta efter på den kommande bokrean!

Ni har mycket på gång förstår jag - ser fram emot att följa era förvandlingar :)

Kramen.

2010-01-21 @ 13:30:18
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Frida

Toppen att jag får ett boktips, har inget att läsa just nu och nästa vecka ska jag dessutom på konferens.Ska kolla efter den imorgon när jag ska på stan!

Merci!

2010-01-21 @ 18:05:21
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Hero

Låter som en spännande bok!

ja, visst är det skönt att rensa ut ibland. såg hos en av mina bloggvänner att hon är med på en utmaning där man ska rensa ett skåp eller låda eller så varje vecka. Men jag ska inte vara med! fast jag behöver nog...

kram Maria

2010-01-21 @ 21:25:01
URL: http://mariahero.blogspot.com
Postat av: AKO

Bra med tips på nya böcker och författare! Har läst ut mycket av det jag hade på hög nu så jag kanske drar iväg till biblioteket och kollar om denna finns inne.



Jaså, det är SÅ de där 3D-glasögonen ser ut? Skoj! :D

2010-01-21 @ 23:38:27
URL: http://krumbukter.blogspot.com/
Postat av: Petra

Har precis ätit pizza, å så tittar man in här å får dåligt samvete när du är så duktig å tränar! Ska tatag i det imorgon, hehe! Spännande<att få se bilder på erat hem sen! Påminner mig om att jag oxå ska lägga ut bilder på vårat...hahaha...



Ha en mysig fredagkväll gumman!!



kramar

2010-01-22 @ 20:01:28
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Ledsen för att jag inte varit inne på länge. Men lyckades dra på mig magsjuka och sedan har det varit fullt upp på jobbet.

Skönt att träningen ger resultat. hehe Sedan att ni får det fint hemma.

Ha en riktigt trevlig helg!

Kramis

2010-01-22 @ 21:25:40
URL: http://aforia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0