Vill inte va tjatig...


Ser ni ansiktet??? Ang Thong, Thailand 2008 å även detta kort tog Marcus...

Det känns helt OVERKLIGT att vi snart ska åka. Har lixom inte börjat packa än å bara fixat lite småsaker... Eller idag var vi å växlade pengar, är ju bra att ha lite när man kommer ner. Hittade oxå en bikini på Lindex. Marcus fick följa med å va smakråd. Han kom med idén att jag skulle prova en storlek mindre på överdelen å döm om min förvåning när det var just den storleken jag skulle ha!!! *ler* Är det något jag hatar så är det att prova bikini i provrum, Hua!! Men nu är det gjort å det känns riktigt skönt.

Idag kom även min vist i tävlingen hos "Inspirera Mera". Vinsten kom ju från Mika Design å servicen därifrån är helt superduper. Vi blev glatt överraskade att vinsten var så bra. Bild kommer imorgon, har ingen ork att fota ikväll. Ska försöka ta mig isäng nu efter stafetten...

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

MEN HALLÅ! Menar du PÅ RIKTIGT att du ska åka till THAILAND nu om 5 dagar. Jag blir så avundsjuk att jag tror jag svimmar. HA SÅ JÄVLA TREVLIGT DU! ;-)



Hehe, nej skämt å sidor, jag är inte bitter...



Du har helt rätt i att vi absolut INTE brukar ha så här mkt snö på Gotland. Vi brukar ha SLASK. Jag ska aldrig mer klaga över slask. Slask gör inte att man fastnar med bilen. Jag längtar efter slask just nu.



Du bokmalen, har du läst "Garp å hans värld"? Lite skum bok. Jag har segat mig igenom den å har nu bara 150 sidor kvar. Vad tyckte du om den, om du läst den alltså?



TREVLIG RESA DIN JÄ... njut för mig med.

2010-02-25 @ 21:18:15
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Något så läcker bild!

Roligt för dig "Ha ha" att åka iväg snart "ha ha" ;P

Jag är bara djuriskt avis;P

Men jag hoppas verkligen ni får en härlig tur.

~*~kramen~*~

2010-02-25 @ 23:47:46
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Postat av: Annette

Tur att du hittade en bikini som du gillar. Det känns ju inte så kul att prova sommarkläder nu.



Kram Annette

2010-02-26 @ 00:59:08
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: AKO

Sent grattis från mig till vinsten. Kul att det var en bra vinst också! Ser fram emot att se ett foto på det du har fått.



Själv har jag nyss stoppat i mig min första chokladbit med salmiak i. Tack för ett mycket gott tips! :D

2010-02-26 @ 15:31:18
URL: http://krumbukter.blogspot.com/
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Ååååh vad härligt! Trevlig resa!!! :) Kram

2010-03-01 @ 13:08:38
URL: http://annlousie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0