Marcus vid kameran...

Vi har bestämt oss för att bara ta med en systemkamera på resan. Efter lite funderande kom vi fram till att vi tar med min. Man kan ju även filma med min så det kan ju bli kul om det händer nåt speciellt som man vill föreviga. Nu måste vi bara köpa fler minneskort, ett till batteri åsså tänkte vi köpa en "Gorilla". Gorilla är ett stativ som man kan vinkla i olika vinklar å klämma fast på olika saker. Tror att den ska va bra???
Är det nån av er som har provat en "Gorilla"????

Med tanke på att vi åker med min kamera så tyckte jag att det var bäst att Marcus tar å fotar lite oxå. Dom är ju faktiskt lite olika, i form å så... Här kommer några bilder som han tog...







Ska åka å köra ett pass med "Bodyvive" å sen tänkte jag försöka hitta en bikini innan jag åker till jobbet. Hua, det är inte roligt att prova bikini å jag hoppas verkligen att det finns nåt som passar....

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Fina foton! Det är vackert med snö - men nu är jag ganska less på det...

Tänk att få åka till värmen, vore inte helt fel!

Kramen.

2010-02-10 @ 12:34:23
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Bibbi

Känns ju lite konstigt med bikini nu... Men det var ju inte i snön du skulle ha den;)

Ni verkar ju ha samma talang ni två! Läckra bilder. Som tavlor.

Ha det gott!

Kramen

2010-02-10 @ 20:24:45
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Postat av: Beffa

Ja huvva vad hemskt det är att prova bikini i butik. bubblade på jobbet idag och upptäckte att min blivit för stor. Iofs är väl det roligt men det betyder ju att jag måste köpa en ny till sommaren. Eller kanske ganska snart för den går knappast att simma i på iksu direkt. man vill ju inte att nått ska ramla ut :P

Hoppas du hittade någon!

KRAM

2010-02-10 @ 20:57:05
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Marianne

Jättefina bilder!!!Intressant effekt när två är så dimmiga och den sista blir så skarp i kontrast till dom andra...Jättefint! Kramkram

2010-02-10 @ 21:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0