Tidig helg...

Ja, det känns som fredag idag. Får påminna mig själv om att det "bara" är torsdag å det kan ju bero på att jag inte ska jobba mer i veckan. Marucs jobbar sista kvällen ikväll så vi får långhelg tillsammans. Storhandlingen är bortgjord å jag tänkte att jag skulle ta å göra lite tryffel å julgodis i helgen. Kanske lite pepparkakor oxå!??


Fotograf: Marcus

Bjuder på en vintervit dalgång idag i bildväg.

Hoppas ni har en finfin torsdag.
Jag tänker tillbringa kvällen på Iksu med först ett 70-pass spinning å sen ett pilates reformer-pass. Det är nästan så att jag längtar efter att få svettas ordentligt... *ler* Å, det känns kul att jag har kommit dit att jag längtar efter träning...

Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Petra- mamma till busfröet Lion, envisa Izabelle och tonåringen Rasmus

Å så vacker bild, som vanligt!!!



Ja tryffel vill jag med göra, har du nått bra recept kanske? Tryffel är farligt gott!



Det där med träning har jag verkligen ångest inför för nu har jag gått upp 4 kg sen vårt bröllop och jag kan inte sluta äta godis. Fattar inte varför jag moffar och moffar, kan lixom inte sluta.

Denna vecka har jag bara promenerat i totalt 2,5 timme :( har ingen lust att träna men motivationen finns. HAr blitt en riktig latmask!



Ha en fin fredag fina du!!



Stor kram

2010-12-10 @ 11:17:00
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du får en toppenskön helg med massa mys :D Hur kallt har ni där uppe nu? Hur går det med jobbet och hur var det igår/idag? Kramis

2010-12-10 @ 19:31:15
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0