Solsken...

Idag har vi verkligen njutit. Har suttit på gården i våra härliga solstolar å lyssnat på "sommarpratare" via podsändningar. Riktigt mysigt å det känns i huden nu ikväll.
På eftermiddagen gick vi ner på stan å köpte varsinn blåbärsmjukglass. Det är min favvosommarglass.
Kevin var med min bror på "skateparken" så vi gick dit å kollade när Kevin gjorde konster med sina "inlines". Sen lite kompletteringshandling å hem å göra ordning middag... Marcus gjorde sin specialmarinad till fläskfilen, potatishalvor på saltbädd + sallad med melon till. Sitter här å är riktigt mätt å belåten...




Bilderna fotade med min kompaktkamera "Canon Ixus 80"

Jag blir lite brydd... Av alla som tittade in här igår var det INGEN som kommenterade. Vad beror det på!??? Å, ingen kände tydligen igen bron!???

Men, men, jag hoppas ni har det bra därute!! För det har jag!!!

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Tack för dina tankar, jag förstår precis hur du menar. Men man får nog leva nu med oron alltid att det ska hända igen och igen...



Vackra bilder, naturen är underbar just nu!



~Livet i byn

2010-08-06 @ 18:57:05
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Frida

SKönt att höra att du har det bra!

Hade en liten i famnen igår på bloggrundan, och då gåååår det inte att skriva. F'låt!

Gevalia va? :)



KRAM!

2010-08-06 @ 20:07:13
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Visst är det trist med folk som inte kommenterar! Grrrr ;) Jag har flera hundra besökare per dag och ibland är det inte någon som ens skriver hej.

Fast å andra sidan... jag skriver ju för min egen skull... tror jag? Haha.



Härliga foton!

Kram Carro

2010-08-06 @ 22:05:35
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: inteutanmindotter

Det är bara att kommentera då! ;)

Mycket fina bilder...men, det tycker jag ju att alla dina bilder är! =)

kram

2010-08-07 @ 23:56:06
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0