Mc-tur...

Idag åkte vi på en Mc-tur. Det var stålande sol med lite små moln emellanåt. Helt perfekt väder, inte för varmt heller. Här kommer några bilder från dagen...


Fösta stoppet blev vid den här bron, Tallbergsbron. Nån som känner igen den från en reklamfilm!???


En ledtråd: "När man får oväntat besök..."

Det blev därefter lunch i Bjurholm å sen fortsatte vi till Östervik där min barndomskompis har sin "stuga". Där fick vi gofika av hennes föräldrar. Min kompis själv är påväg hem till Sverige i detta nu från Usa. Ser fram emot att få träffa henne snart.


Döm om min förvåning när jag tar upp kameran för att fota "gluggen" åsså är det en fisk som hoppar precis när jag trycker av... Hur ofta händer det!???


En stackars brygga som sett sina bästa dar...

Vi har haft en finfin dag. Jag är helt slut i benen efter att ha suttit på motorcykeln. Benen höll på att börja krampa innan vi var hemma, känns som att jag kört ett träningspass. *ler*

Ikväll blir det nog bio, om vi orkar hålla oss vakna!?? Det tar på att åka MC hela dan...

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Jennike

Gevalia reklamen va? Vilka fina bilder. Kramen

2010-08-06 @ 23:09:22
URL: http://jenkepenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0