Macrot igen...

Men denna gången är det kanske inte typiska "Macrobilder"!??!


Är det någon av mina läsare som känner igen sig!??? *ler*




Kanske kan man få en kommentar av den eller dom som känner igen sig!???! *ler*

Idag har jag sovit riktigt gott. Jag tror att jag tog igen den sömn jag inte fått dom senaste dagarna!?? Känner mig nästan lite "mossig" i skallen. Men över lag så tycker jag att det går jättebra att jobba natt. Det blir inte så jättemycket gjort på kvällarna fast igårkväll hade jag en mycket välbehövlig "qualitytime" med en kompis. Tänk vad mycket det betyder att man tar sig tid att bara prata ibland!!??!! Att man glömmer alla "måsten" å bara umgås.

Ta hand om varann!!!


Kommentarer
Postat av: Hero

Håller med om att det är viktigt att strunta i alla måsten ibland och bara vara. Lite sådär som "Nalle Puh" är...

Nu blev jag väldigt sugen på att läsa Läckbergs senaste, den kommer jag att unna mig till helgen!

jag gillar din blogg och därför har du något att hämta hos mig...



kram Maria

2009-09-23 @ 21:17:49
URL: http://mariahero.blogspot.com
Postat av: Karro

Du den var klurig, tycker jag borde känna igen mig men jag är inte riktigt säker.. Men de var ju lite snålt med ledtrådar tycker jag...

2009-09-23 @ 22:42:20
Postat av: EDS mamman

älskar dina bilder.... dom får mig att vilja kasta mig ut i skogen med kameran i högsta hugg!!!



Tack för allt ditt stöd! Kram

2009-09-23 @ 22:52:14
URL: http://edsmamman.blogspot.com
Postat av: Valley Girl

Jadu, äre Ön eller äre Nydala?? - Nydala va?? ;)



Jag fick en väls idag och allt är & kommer bli bra både med mig och bebben! Vi kommer definitivt att träffas till sommaren 2010 när vi tar med henne. WOW!!! Tror du jag ser fram emot det eller vad! :D



Tack jag ska kolla upp din soppa, fisk är nyttigt och nu behöver jag ju allt som är nyttigt!

2009-09-24 @ 01:04:21
Postat av: Sandra

Oj har ni redan så pass kallt? Här får man värmeslag om man som jag, tar på sig stövlarna ;) haha. Men var ju tvungen att använda dom lite...



Hoppas du sover gott idag då ;) Går ju om varandra lite..Kram!

2009-09-24 @ 08:30:26
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: Petra

Såklart att jag känner igen...vi var ju med! Den blev såååå otroligt fin den "mellan träden"! =)

Detta måste vi göra om tycker jag...fast då drar vi en middag på kvällen också, med behövligt surr! =)

Kramar i massor!!!

2009-09-24 @ 19:53:19
Postat av: 2BarnsMamman

Tänk att en gammal rostig tunna kan vara så fin! Härliga höstbilder!



Det är helt sant som du säger att man behöver ta sig tid att stanna upp och lyssna och prata med varandra! Ha det fint! Kram

2009-09-24 @ 20:28:26
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com/
Postat av: Malin

Hej hej!



Sorry om jag inte lämnat spår på länge. Tiden har varit knapp. Tack för dina tips angående den hemska personen som gett mig taskiga kommentarer. Skall stå på mig och fråga tillbaka som du sa, nästa gång...hoppas det inte blir fler:P



Vilka fräcka bilder du visar! Natti natti

2009-09-24 @ 22:51:25
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Magnus

Hej! Jag vet precis var de där bilderna är tagna! =)

2009-09-25 @ 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0