Besök bland lingonen...

Vi fick idag sällsap när vi skulle plocka bär. Några vänner å deras dotter följde med, å det blev ju riktigt trevligt att få surra lite...  Denna följde med i bärblockaren...


Lillskruttan fick ville ha den klättrandes på sin jacka...


En tusenfoting tror jag visst att det är!???

Vi fick inte tag i så mycket lingon som vi ville. Jag kunde inte plocka så mycket för jag fick ont i ryggen, tyvärr. Men vi fick ju umgås med våra vänner och förhoppningsvis så kommer vi oss ut fler helger framöver!??

Nu väntar en god middag å en lugn kväll framför tv:n. Imorgon ska jag på nåt skoj, nämligen, Nikon school!!! Något jag sett fram emot länge. Hoppas nu att jag får lära mig en massa som jag kan ha nytta av...

Hoppas ni får en trevlig lördagkväll!!


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Det låter som ni har det toppen :-)

vet du jag tycker inte att Fyrvaktaren är så bra som hennes andra, kanske har haft för höga förväntningar...men visst är det bra läsning.



ha det så gott

stor kram

2009-09-19 @ 19:32:19
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Vilken härligt hårig kompis ni hittade.

Låter som en skön stund i lingonskogen!

Kramen.

2009-09-19 @ 20:11:58
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en tävling där du kan vinna 5st härliga tvålar.



Har även igång en massa andra tävlingar också.



Var gärna med :

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

2009-09-20 @ 14:44:14
Postat av: Petra

Den på näsan måste du ju nästan lägga upp, den var ju underbar! =)

Tack för en trevlig dag, fast vi inte fick några lingon fick ju träffa världens bästa Marcus & Maria. =)

Kramar i massor

2009-09-20 @ 20:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0