Fotobok...

Vi beställde en fotobok med sommarens bilder från Fuji direkt å den kom i brevlådan igår...


Klippte ihop några bilder från den.

Vi blev glatt överraskade. Toppenkvallité!!! Tjocka blad å högklassig färg!!! Jämfört med den förra vi beställde från "Myphotobook" så är detta total utklassning.
Med Fuji direkt så är det enklare att komponera boken, många fler möjligheter till utformning osv. Nästan så det är för mycket att välja på!?? Men hellre det än dom lite tråkiga layouter som det var på förra boken.
Vi kommer absolut beställa fler böcker härifrån!!!

Gick av natten nu på morgonen. Hade sån energi att jag torkade fönstren i 2 rum, tack o lov att det var uppehåll i regnandet just då!! Plockat undan å fixat lite inför helgen har jag oxå gjort. Men nu börjar jag bli lite sömnig så jag ska ta å sova lite innan helgen börjar på allvar. Ska till frissan i eftermiddag å sen så åker jag å hämtar Jasmin som ska sova över här inatt. Jag lovade ju henne tidigare i sommar att hon oxå skulle få sova över här som Kevin gjorde. Nu äntligen så blir det av!!! Det ska bli så roligt att få "rå om henne" själv. Får se om hon vill baka lite inför hennes kalas!???

Önskar er en trevlig helg!!!


Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Vilken fin bok! Jag har länge varit sugen på att göra en egen fotobok...men det har liksom inte blivit av! Men nu i regnrusket skulle jag kanske ta tag i det!

Låter som om du har en härlig dag framför dig - ibland är det skönt att ha lite extra energi!

Kramen.

2009-10-16 @ 12:20:17
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: AKO

Bra med en liten recension sådär. Folk har frågat mig om tips men eftersom jag aldrig har gjort något fotobok själv så har jag inte kunnat säga något om det. Nu kan jag åtminstone tipsa om dem som ni har testat. :)



Hoppas att helgen blir bra trots survädret! :D

2009-10-16 @ 13:53:40
URL: http://krumbukter.blogspot.com/
Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Hoppas att dagen blev bra och att du nu är redo att antaga helgen som kommer. Själv är jag helt slut efter en hel veckas jobb på nya jobbet. Mycket att ta in och mycket att försöka ha kvar inne i hårddisken.

Ha en riktigt skön helg!

Kramis

2009-10-16 @ 18:49:07
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Annas inspiration

Åh tack för tipset,

vill göra en sådan med foton från vårt bröllop :-)



hoppas ni har en mysig kväll

stor kram

2009-10-16 @ 21:27:06
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Hero

Tack för det tipset:) har länge tänkt göra en eller två fotoböcker men inte tagit mig tid ännu. men det ska bli av!

ha en skön helg!

kram Maria

2009-10-16 @ 21:41:13
URL: http://mariahero.blogspot.com
Postat av: Lena

Halloj vännen,

Hoppas att ni fick sova lite idag och att lilla "Minis" sköter sig.

Här blev det en rejäl sovmorgon pga huvudvärk. Trots diverse tilltag har den inte släppt ännu så någon städning lär det nog inte bli idag. Det snurrar och värker något så förbenat. Antar att det är all spänning från att byta jobb som släpper nu.

Nu ska jag lägga mig på soffan och läsa en god bok och slappa.

Kramis

2009-10-17 @ 13:50:59
URL: http://aforia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0