En trevlig överraskning...

Fick jag idag när jag kom hem från jobbet. Jag for å körde ett spinningpass innan jag åkte hem. Det känns så skönt att börja helgen med en "genomkörare". Sen kan man "slappna av" å njuta av helgen. *ler*
Jo, överraskningen ja. Ni kan väl se framför er att jag kommer hem, trött, svettig å allmänt less. Öppnar dörren kliver in, å ser min älskade sambo stå i köket å förbereder middagen. Ser ni det framför er!??
Jag tar å duschar å sen är det bara att sätta sig till bords å bli serverad, entrecote med ungsbakade rotsaker och en trattkantarellsås åsså ett glas rött. Mumsfillibabba!!
Känner mig nästan bortskämd, bara nästan!!!

Får se hur länge jag orkar va vaken ikväll!?? Är riktigt trött efter denna "dagvecka". Men vi tänker se Idol å sen får jag väl gå å knyta mig så jag orkar med morgondagen å framför allt kvällen imorgon... Imorgon är det nämligen dax för "firmafest"!!!

Önskar er en riktigt trevlig helg!!!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det låter som den perfekta avslutningen på en dag.

Ha en fin kväll.

2009-10-23 @ 21:13:00
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com
Postat av: Dahlarna

Åh vilken mysig överraskning! Hoppas att du håller dig vaken hela Idol... :-). Ha en mysig helg! Kramar

2009-10-23 @ 21:16:49
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Vilken härlig hemkomst! Det är sådana guldkorn som förgyller. Hoppas du hade en skön kväll.

Såg själv idol, håller på Erik och Tove... Har du någon favorit?

Trevlig helg!

Kramen

2009-10-24 @ 08:36:16
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Postat av: EDS mamman

Men vilken lyx!!! Dessutom lät det ju sååå gott!! Vad tyckte ni om portergrytan?



Vad hurtig du är som kör spinning, testade det en gång men det var mest som en nära döden upplevelse... ingen hit för mig, men idag förstår jag ju varför haha!!!



Ha en härlig helg!!

2009-10-24 @ 21:56:41
URL: http://edsmamman.blogspot.com
Postat av: Petra

Va Mackan är duktigt! Vi bara måste försöka oss på en dejt snart!

Kram & hoppas ni mår toppen!!!!

2009-10-25 @ 11:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0