Redo för helgen...

Idag har jag varit å införskaffat färg så att mitt lilla projekt kan slutföras...


Det ska bli spännande att se hur det blir för jag har ju aldrig gjort nåt liknande förut.
Jag köpte även denna...


Kom på att det nog skulle va fint att ge rottingkorgarna i badrummet en "makeover". Får se om det blir som jag tänkt mig!???

Lite nöjd känner jag mig idag för jag gick en lång promenad å det gjorde inte så ont. Tror att det kan bero på att jag ökat dosen på Gapapentinet!?? Ortopeden sa att jag kunde göra det för att prova. Får se om det funkar i längden??
Sen sken solen under tiden jag var ute å nu har det mulnat på ordentligt så för en gångs skull tajmade jag promenaden rätt!!

Ha en fortsatt fin dag å kväll!!

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Jag ser fram emot att se hur bra det blev :)

Alltid kul med projekt!

Tack för kommentaren på armeringsspaljen...jo, det var där som muren kunde ha blivit...vi har så väldans svårt att bestämma oss! Så nu gjorde vi det billigaste och enklaste...så får framtiden utvisa hur det blir. Men ännu så - är jag jättenöjd!

Kramen.

2009-05-05 @ 17:27:02
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Lotta

Vad är det för projekt du har på G?

Hoppas du har en skön kväll!

Kram

2009-05-05 @ 20:44:32
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Karin

Spännande att se resultatet!

2009-05-06 @ 12:25:09
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0