Paket lagomt till helgen...

Först vill jag berätta att Jasmin blir så glad av era snälla kommentarer när det gäller hennes bilder. Vi tror att hon kommer att fortsätta!?? Jag kommer i alla fall låta henne fota mer framöver...

Äntligen kom mitt paket som jag beställde från Blaknwhite.dk!! Inte för att det var speciellt lång leverans, det är bara jag som vill ha mina saker direkt när jag ser dom så jag tycker alltid att jag får vänta länge...


Paketet visar ju tydligt vart det kommer ifrån!! Sånt gillar jag!


Kalkborttagning, badrumsrengöring, diskmedel å handtvål. Jag ser verkligen fram emot att få börja använda dessa... Men jag lär ju måsta vänta tills det vi använder nu är slut, eller!?? (Bakgrunden är papperet som dom var inslagna i)

Idag var det dax att tömma det sista i morfars rum. Jag å Marcus körde till Återvinningen med dom saker som inte boendet behövde (dom fick ta det som kunde användas av dom boende, känns bra att sakerna kommer till användning). Det blev inte så mycket som skulle slängas (vi tog några saker som vi ville bli av med oxå) å det var inte bara vi som ville bli av med "skräp" idag. Kön var hur lång som helst men tack och lov så tog det inte alls så lång tid som vi befarat. När vi kom tillbaka så hade mamma städat klart så allt funkade jättebra.

Dagen började tidigt med ett besök hos sjukgymnasten. Jag fick några övningar att göra å ska köra dom tills jag ska dit igen i mitten på juni. Får se hur det går???
När det gäller "Smärtmottagningen" så har dom köer till långt in i augusti så blir det inget återbud så lär jag inte få komma dit på länge. Nu är det ju så att "Vårdgarantin" gäller så vi håller på att försöka få tag på nån som kan hjälpa mig att få komma iväg nån annanstans. För det är ju mycket mer än 90 dagar tills i mitten/slutet på augusti!! Jag återkommer å berättar mer när jag vet något.

Nu är vi helt slut efter den här veckan!! Nu när allt praktiskt är klart (med morfars boende å så) så kan vi ta det lugnt å börja ta hand om oss själva. Ikväll ska jag och Marcus gå ner på "Kulturnatta" å se om det är några bra artister!!?? Solen skiner så jag tror det kan bli trevligt!??

Hoppas ni får en härlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Jag brukar ju använda Maison Belle och tycker dom är bra, men dom är lite för svaga när det gäller grovstädning där hundarna dragit fram. Flaskorna är ju karamellsnygga!!



~Livet i byn

2009-05-22 @ 20:31:02
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Så snygga de är Maison Belle flaskorna - jag skulle kunna köpa dem bara därför!

Skönt att kunna tänka på sig själv lite igen...

Kramen.

2009-05-22 @ 20:57:14
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Karin

Jo visst kan du börja använda dom innan dom andra är slut. När dom är slut får du ta fram dom gamla igen bara ;) om du nu är ivrig - flaskorna är ju jättesnygga.

2009-05-22 @ 21:09:41
URL: http://sakerochting.se/tankar
Postat av: Anna B

Flaskorna är verkligen ursnygga...har dock aldrig testat dem själv!

skönt att urstädningen är avklarad. Det är alltid jobbigt.

Önskar dig en lugn fredag! Kram anna

2009-05-22 @ 21:14:13
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Skönt Hemma

Har nog det mesta i rengöring i den serien och det doftar sååå gott när man städat :) Och bra produkter är det också!



Har en ny tävling i bloggen nu med ett fint pris som jag tror skulle passa dig ;)

2009-05-22 @ 21:52:22
URL: http://skonthemma.blogg.se/
Postat av: hemmabloggaren

Måste prova de där Maison Belle ngn gång, jag måste väl vara den sista bloggaren som inte har provat dem.



Skönt att ni är färdiga med urstädningen så att ni kan bearbeta det som hänt. Kram.

2009-05-23 @ 19:27:01
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Hoppas att du får hjälp snabbare än så!



Vill också ha Maison Belles produkter, ska se om jag inte kan hitta dem i Stockholm dit jag ska i nästa vecka. Jag vill ju också ha mina grejer direkt, det är jobbig väntan när man beställer... ;-)

2009-05-23 @ 21:34:46
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Nina [ljuvligt]

Det är så himla roligt att få paket - även om man vet vad där är i, hahaha!



Och hoppas verkligen att du får hjälp snart, att vänta är verkligen inte roligt.



Ha en härlig dag!

2009-05-25 @ 08:10:40
URL: http://www.ljuvligt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0