En fråga...

Är detta en "Mårbacka-tulpan"???


Det stod bara "Mårbacka" på den som dom andra men både hon som jobbade på Blomsterlandet och jag tror att det är en "tulpan"!!??? Den ser ju onekligen inte ut som en vanlig i alla fall. Jag gillar den hur som haver å är mycket glad över mina Mårbackor. Ja, det blir i plural, för nu har jag 4 st!!

Nej, nu har jag inte tid att sitta här. Jag ska skynda mig till Naprapaten!! Tänkte se om han kan hjälpa min onda ischias!??? Har så ont nu att det är värt att prova nästan vad som helst... Uppdaterar senare om hur det gick...

Uppdaterat: Nu är jag tillbaka från en av dom smärtsammaste behandlingar jag nånsin upplevt. Fy, farao vad ont det gjorde!!! Förhoppningsvis är det värt det!! Det känns lite skillnad i alla fall... Fär se hur det känns nu under helgen... Jag ska tillbaka på måndag.

Vad gäller pelargonen pån bilden så undrar jag nu om det inte är en ROS-pelargon!!??? Är det nån av er som vet????

Kommentarer
Postat av: Karin

Troligen en pelargon av något slag tror jag. Kanske rospelargon men ingen tulpan i alla fall... Fast du kanske menade något annat i texten :) Urs för naprapater men det blir bättre! Det värsta hos dom tycker jag nästan är ljuden som blir i leder när dom knäcker och har sig urs...

Hoppas det hjälper.

2009-05-14 @ 13:55:11
Postat av: Livet i byn

Det ser ut som en vit rosenknoppspelargon, alltså ingen Mårbacka alls. Kan du ta en närbild så kan jag säkert säga mer exakt. En tulpan är det då absolut inte.



~Livet i byn

2009-05-14 @ 18:35:30
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Oj synd att behandlingen gjorde ont men hoppas den hjälper dig i långa loppet :-)



sv: det blev ingen runda i staden i dag



Fin pelargon, tyvärr är jag inte kunnig...



hoppas du har en bra dag

kramar

2009-05-14 @ 18:55:07
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Anna B

Oj jag lider med dig! för mig är smärtan nästan helt borta i kväll! Lite träningsvärk men inte i samma liga som i går!

Önskar dig en lugn kväll med smärtstillande medel i kroppen!

Kram anna

2009-05-14 @ 19:38:40
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Carina - inspirera

Stackars dig! Hoppas att det tar bort det onda...

När det gäller blommor kan jag tyvärr inte hjälpa dig...jag är urdålig på sån´t!

Kramen.

2009-05-14 @ 20:43:14
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Sandra

Hoppas hoppas behandligen hjälpt, håller som vanligt alla tummar!!

Ojoj ikväll har jag börjat noja över alla sätt man kan säga "ja" på..hahaha vilka problem!

Tänk om de låter helt knas liksom? Hahahah Jisses..dags för champagne och sushi..sista kvällen för oss ihop som ogifta!! :)

Kramar

2009-05-14 @ 21:17:51
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: dahlarna

Stackars dig som har så ont! Vad gjorde naprapaten med dig??? Hoppas hoppas att du känner dig bättre efter behandlingen iallafall. Ha en fortsatt mysig helg! KRAM!

2009-05-16 @ 16:43:51
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0