MorgonLycka...

Imorse när jag vaknade så låg jag å drog mig ett tag. När posten kom kring 9.15 så hörde jag att det var något tungt som kom. Gissa om jag blev nöjd när jag såg att det var 2 tidningar till mig. Å en av dom har jag ju väntat på länge...


Jag har tittat igenom tidningen å jag tycker att den verkar lovande. Riktigt mysig! Lite samma stämning som hennes tv-program. Riktigt mysiga repotage å ja, mysig tidning av det jag läst "so far"... Ikväll är det ju "Leila på Landet" på tv4+, det tänker inte jag missa, burkar ni se det???

Denna dök oxå upp!

Nu har jag att läsa ett tag framöver... Får se om jag hinner idag!??

Det är väl ingen som har missat att det är Våffeldagen idag!?? Jag ska göra våfflor till Marcus innan han åker å jobbar. Jag har bjudit hit Bror å barnen å mamma på våfflor till middag. Det ska bli så kul att träffa barnen!!!

Hoppas ni får en mysig "Våffeldag" även "Marie bebådelsedag"!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad mysigt med lite tidningar, det om något är vardagslyx!

Mums våfflor, jag som börjar bli hungrig här.. ;) Bjuder du? ;)

Kramar

2009-03-25 @ 18:06:27
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: Valley Girl

Vad skoj, jag hade ingen aning att det var våffeldagen idag. Vi åt våfflor igår!! Gaanska passande m.a.o!



Men du, som boendes i ett engelsktspråkigt land reagerade jag på att så pass mycket står på engelska utanpå en svensk tidning! (Country Living, let's go to bed, spice up your life..) Anyone, anyone? :) Så var det la inte förr...



KRAM!

2009-03-25 @ 23:25:00
URL: http://vardagsprat.wordpress.com
Postat av: Anonym

Beställde faktiskt tidningen där idag jag med så får se. Var det bra recept?

2009-03-26 @ 17:33:05
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Var jag som skrev alltså :P

2009-03-26 @ 17:33:28
URL: http://therre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0