"Fotobok"...

Jag kom ju på att jag helt glömt bort att visa er fotoboken vi beställde för några månader sedan. Så här kommer den...









Vi fick rabatt via en fototidning på "myphotobook.se" så vi provade det stället. Vi är väl inte 100% nöjda. Jag tycker att det var onödigt krångligt att få till sidorna, ganska tråkiga "layouter" och texten blir inte riktigt bra över/under bilderna.
Första boken vi fick hem hade stora fläckar på en sida!! Superfult å tråkigt när man ändå betalar bra mycket för boken. Men efter att jag mailat å jag fick skicka en bild på felet så var det inga problem, dom skickade en ny bok!!
Kan även tillägga att "myphotobook.se" gör böckerna i Berlin!! Så böckerna skickas från Tyskland å väntetiden på boken var över 2 veckor!!! Lite i längsta laget tycker jag.
Vi kommer att prova nåt annat ställe nästa gång.
Nån som har ett bra "fotobokställe" att tipsa om???

Nu ska vi he oss ut på en cykeltur. Jag känner mig riktigt rastlös så det ska bli skönt att få röra på sig lite.
Hoppas ni får en fin dag!!

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Jag tycker boken ser så fin ut det man kan se av bilderna. Vad roligt att ha resan dokumenterad på det viset.



~Livet i byn

2009-07-05 @ 13:10:24
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Vilken bra idé att göra en fotobok!

2009-07-06 @ 22:16:39
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Malin

VAD SKOJ ATT HA EN SÅDAN BOK! Det får man ta tag i någon gång. Kram

2009-07-08 @ 22:56:15
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0