"Vårat 2008", del 1...

Här följer en sammanfattning av  vårat år i bilder å lite text...
På min födelsedag i slutet på Januari åkte vi iväg på 3 veckors härlig semester till Thailand...


Den 11 Mars 2008 "föds" BOKMALENSVARDAG...





Längre än såhär hann jag inte innan Photoshop la av. Vill för allt i livet inte funka å jag vill att ni ska få se en del av året i alla fall. Fortsättning kommer senare...

(Kan meddela att jag mår bra idag. Ingen magsjuka å faktiskt nästan inte ont från ischias heller... Fast ischias verkar "spöka" å komma å gå lite som det vill!? Men jag håller hoppet uppe, snart är jag på Iksu å kör för fullt igen...)

Vill även tacka er för era fina uppmuntrande ord till mig. Det värmer!! Å jag blir så glad varje gång ni tar er tid att säga nåt!!! Tack!!!

Stor kram till er alla å GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!!!
Maria

Uppdaterat: Verkar som det blivit nåt fel så det inte går att lämna kommentarer så jag provar igen...

Kommentarer
Postat av: Marianne

Det ser både fint och jätteintressant ut. Igen dum första del på året - kul att se fortsättning följer.

Lycka till med det nya 2009.

2009-01-02 @ 10:47:44
Postat av: Petra

Tihi...nä, jag vet...det är ju bara oss som hon är världens största händelse för...jag bara "tokades" med dig ;) Kraaaaamen!

2009-01-02 @ 15:41:56
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Hoppas du mår bättre idag och att du får en helg utan spring till toaletten. :P



Kramelikram

2009-01-02 @ 16:32:49
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0