Kandelaber...

När mormor skulle flytta till en mindre lägenhet så fick vi komma över för att kolla om det var något vi ville ha innan hon skickade sakerna till Myrorna. Denna kandelabern föll jag för...



Det jag inte kan bestämma mig för är om den är fin eller ful!!!??? Så jag har lite smått insett att den är "Ful/Snygg". Det är i alla fall inte en kandelaber som man hittar hemma hos alla. Den känns lite "egen" å "speciell", ja, den kommer ju från mormor å morfar dessutom...
Vad tycker ni, är den ful eller fin eller håller ni med om att den är "Ful/Snygg"????

När det gäller hur jag mår så kan jag berätta att det verkar som att det håller på att bli lite bättre!?? Jag sätter frågetecken för att det kan ju vara så att jag bara har en "bättre dag". Men hur som haver så har det inte blivit sämre, å det är jag riktigt tacksam för...

Stor Kram!!!
Maria

Kommentarer
Postat av: Melissa

Hm... fulsnygg var nog ett bra ord. Fast den blir ju extra vacker eftersom den kommer från din mormor och morfar... och det är ju alltid kul med en annorlunda detalj! :.)



Kanske kan du piffa den på något sätt... måla om den, hänga dit nåt... hm, kreativiteten är inte på topp, men spana in alla sådana där vita-hem-bloggar -de brukar ha en massa tips på hur man gör iordning grejer som man tycker om men som är lite fulsnygga ;.)



Blir alltid rörd av dina kommentarer. Du delar med dig så mycket och i sammanhanget så ger det ännu mer! Tack för att vågar!

2009-01-15 @ 17:46:28
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Vad skönt att det håller på att bli bättre. :)

Jag är ju lite svag för kandelabrar och den här tyckte jag faktiskt var riktigt fin.



Kramelikram och ha en härlig kväll!

2009-01-15 @ 18:42:01
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: Anna

Fulsnygg är nog ett bra sätt att beskriva den på.. =) Men det gör inte så mycket, eftersom det är ett minne från dina morföräldrar.



Nu har jag precis fixat matlåda till imorgon, spagetti och köttfärssås, funkar alltid! Och så skönt det ska bli med helg, jag ska åka till pojkvännen i Helsingborg. Vad ska du/ni hitta på?



Kramar Anna.

2009-01-15 @ 18:47:01
URL: http://www.devine.blogg.se.
Postat av: Tina på Peppar och Vanilj

Tack för krya på dig hälsningen! Den har hjälp till sist ;)



Jag tycker att ljusstaken var häftig! Annorlunda och helt klar mer fin än ful!!!!



K R A M // t i n a

2009-01-15 @ 20:00:32
URL: http://www.pepparochvanilj.blogspot.com
Postat av: Anna B

Visst kan minnen göra att man behåller saker som inte är "inne". Det gör inget! Det är bara att njuta av denna kandelaber! Ha det gott nu när det var en bättre dag! kram anna

2009-01-15 @ 20:47:45
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Sandra

Jag som älskar kandelabrar måste säga att den är fin!

Vad skönt och höra att det verkar gå på rätt väg, jag håller alla tummar!! Nu är det snart helg igen!

Kramar

2009-01-16 @ 10:01:21
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0