Helg...

Vi har varit å hälsat på några arbetskamrater under dagen. Å det var så trevligt att få komma ut lite å träffa folk... Det funkar ju bra att åka bort bara det finns en soffa som jag kan lägga mig i. Helgen tänker jag tillbringa med att se ljust på framtiden. På måndag får jag förhoppningsvis veta vad som är fel å vad jag kan göra åt det!?? Så fram till dess tänker jag inte "deppa ihop". Nu har jag ju "bara" lite ont i halsen å Ischias....

Tog en kort promenad igår, å höll på att "dö av smärta"!! Innan jag var hemma var foten typ helt bortdomnad. I och med att jag gick förbi Buketten så köpte jag hem lite tulpaner för att "pigga upp" mig själv. Med det så önskar jag er en...


Kommentarer
Postat av: Valley Girl

Ja, hugaligen, Hola-Bandola det väcker minnen! Ni fick väl akta er för indianpilarna!? ;) Jag antar du har berättat för sambon när ni var där... :)



Är det holländska tullisar eller svenska?? Jag tänker såklart på "mitt 2:a hemland" när jag ser tulpaner... Blommornas förlovade land är det, under våren såg man blommor i enorma fång överallt!!



Jag hoppas dom hittar exakt vart det trycker på nerven så dom kan avlasta just där... blir det kanske operation för att fixa det, eller? Hur som haver går det nog bra, kram och lycka till!!

2009-01-10 @ 18:29:03
Postat av: Anna B

Så vackra tulpanerna var! De måste verkligen få dig på dessa positiva tankar i alla fall! Tänker på dig! Kram Anna

2009-01-10 @ 18:57:09
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Petra

Tjohej! Åh så fina tulpaner! Jag kan inte håller med dig om annat än att man sällan eller aldrig får blommor av sambosen...men, han är fin ändå! =) Kram & trevlig helg på er också!!!

2009-01-10 @ 21:11:05
Postat av: Elin

Tulpaner blir man verkligen glad av, vacker rosa färg vad det med!



Krya på dig!

Kram

2009-01-10 @ 21:34:00
Postat av: Sandra

Tulpaner!! Måste jag också shoppa snart! Finns inget som gör det så vårigt som tulpaner!

Och nej..du har väl rätt, inte så lätt alltid bara.. men i will try! :)

Hoppas du har en trevlig lördagskväll trots ont..

Kram

2009-01-10 @ 22:22:52
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: Fia

vilka vackra tulpaner , det är så vår med tulpaner.

2009-01-10 @ 22:36:40
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: maggie

Krya på dig!

2009-01-11 @ 21:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0