Härliga fredag...

Fredagen bjöd på en härlig dag! Fullt med vänner och familj att umgås med å jag njöt som det var länge sen jag gjort (känns det som i alla fall). Att få "sitta å surra" å bara vara åsså som ett stort plus i kanten fick jag ju superfina presenter...
Jag bjöd på detta...


Ganska lite fikabröd för att vara hos mig men alla tyckte att det smakade utmärkt å var alldeles lagomt.
Jag fick några otorliga buketter...

Denna mäktiga från Anna och Ulrika. (den gjorde sig inte på bild, i verkligheten är den riktigt MÄKTIG)


Å denna Otorligt vackra tulpanbukett från Marcus föräldrar!!! Lovely!!!!
En liten närstudie som jag "lekt lite med"...



Jag fick ju som jag önskat hela 5 presentkort till "Cyberphoto" och ett presentkort till "Mias Lustgård"!! Mina favoritaffärer i Umeå!!

Idag kommer vi att få några fler besök. Men först ska vi ta en promenad för att kolla in min "dagsform"!?
Hoppas ni får en fin dag!!!

Kommentarer
Postat av: Valley Girl

Vilket GOOOODIS!! Ja, ögongodis för oss alla som inte fick smaka. Jag längtar efter ett svenskt hembakat fikabord... kram!

2009-01-31 @ 20:48:48
URL: http://vardagsprat.wordpress.com
Postat av: Valley Girl

Tack, alla som håller tummarna för oss är välkomna! :) Det vill vi också, rå om ett EGET kyffe!! :D

2009-02-01 @ 06:30:56
URL: http://vardagsprat.wordpress.com
Postat av: Valley Girl

Du förresten (sorry - jag igen x3!) så funkade Epsomsaltbadet utomordentligt helt över förväntan bra! Den hemska ryggvärken som hållit mig vaken på natten (trots Tylenolvärktabletter) bara försvann!! Det trodde jag aldrig, så HELT KLART värt att pröva om du kan få låna nåns badrum med kar förstås.



Kram!

2009-02-01 @ 06:36:11
Postat av: Susanna

Hej

Ja det var verkligen trevligt att komma förbi och njuta av ditt fikabord. Och en trevlig pratstund inte minst!

kram

2009-02-01 @ 10:41:23
Postat av: Nina [ljuvligt]

Färska blommor är en riktig uppiggare och så vackra! Och vilket fint fat du hade lagt upp kakorna på :-)

2009-02-04 @ 21:15:10
URL: http://www.ljuvligt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0