Upp och Ner...

Har det varit idag. Jag vaknade med riktig värk kring halv åtta, väckte Marcus så han hämtade tabletter å vatten till mig. La mig på spikmattan men värken ville ändå inte släppa helt. Har haft ont hela dagen, dagen som jag tänkt tillbringa med att prova det NYA OBJEKTIVET som jag fått i födelsedagspresent. Eller rättare, jag och Marcus skulle köpa det tillsammans. Tack vare presentkorten och att jag av Marcus fick resten till "min halva" så är vi nu ägare till ett Macro Objektiv!!!
Tack Sara för demon å tipsen!!!! Du fick oss att "tänka till" å bestämma oss, så STORT TACK!!!

Här kommer då min första bild med det nya objektivet... (ha i åtanke att jag är nybörjare)

Såhär kan det se ut när man inte använder STATIV!!!
Skillnaden, nästa är fotat MED STATIV...


Pga min värk idag så blev det bara dessa bilder för mig. Beställde några bilder av Marcus men det blev inte som jag ville så dom får han göra om... Hi,hi, jag publicerar inte vad som helst på bloggen, vet ni!!!

Dom fina tulpanerna fick jag av min pappa å Kestin i onsdags som "krya på dig-present". Dom står sig lika fina idag så det var rikitgt fin kvalité!

Nu är Melodifestivalen i full gång å inte är jag imponerad av dom 2 första, inte alls!! Får se hur resten av startfältet ser ut!??? Vad gör ni ikväll???

Hoppas ni har en fin lördagkväll!!!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Jo du vi har sett hela melodifestivalen! Det var nog både ris och ros ändå! Någon skräll dessutom... Men mysigt att sitta och se med hela familjen!

Önskar dig en god natts sömn! kram anna

2009-02-07 @ 21:52:41
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Lena

Har varit hemma hos en vännina och firat hennes 15-åring med blommor och blad i form av en moppehjälm. Sedan blev det melodifestivalen och jag är inte imponerad av årets första startfält. Att sedan dessutom att Ugglas gick vidare var en överraskning. Hon sjunger inte direkt någon schlager utan mer hjärta/smärta sång. Men men vad vet jag.

Hoppas att värken ger med sig och att du kan njuta av en skön söndag.

Kram Lena

2009-02-08 @ 00:32:28
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hej vännen, hur är det idag? Mycket bättre hoppas jag verkligen!

Hur var nu melodifestivalen igår? jag får ta igen det där på lördag tror jag minsann, haha!

Stor kram!

2009-02-08 @ 10:53:05
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Jag som är så dålig på att använda stativ borde verkligen se och lära. Har en hel del skakbilder jag med ha-ha!!



Lider så med dig angående din värk, jag vet vad du går igenom.



~Livet i byn

2009-02-08 @ 11:09:22
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Lallis

Hoppas att det är BRA med dig idag, vännen!

Kram Lallis

2009-02-08 @ 13:55:29
URL: http://knasigamamman.blogspot.com
Postat av: Katinka

Stackare! Vad trist och jobbigt att ha sådan verk. Bilderna är hursomhelst jättefina. Underbara färger!

2009-02-08 @ 15:31:07
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0