Onsdag???

Imorse när klockan ringde så hade jag noll koll på vad det var för dag. Marcus jobbar ju kväll i veckan så han låg ju bredvid å det kändes som det var helg men något sa mig att så inte var fallet. Jag var tvungen att fråga, vad är det för dag idag?? Svaret jag fick var onsdag. Å visst är det onsdag idag.
Igår var jag ju ner på bokrean å påväg hem slank jag in på Buketten och Mias lustgård (det faller sig som så att det är påvägen hem). Det är ju svårt att inte köpa nåt, igår blev det dessa saker...


En "Engelsk Pelargon" fick följa med hem. (Tulpanerna såg inte fina ut). "Emil i Lönneberga"-figuren som Kevin kallade den är en "Willow tree" som heter "tillsammans". Den fick jag av min mor för ett par år sen. Jag älskar alla dom figurerna, dom är såå fina. I Umeå har jag sett dom på "Presenta".

På Mias Lustgård så hittade jag dom här Cult design ljusen för halva priset. Jag köpte 2 st.

Crocusarna hade gjort sitt så nu ser det ut såhär i "hjärtformen".

Idag har jag riktigt ont så vi får se vad jag kan göra idag!??? Jag skulle vilja gå ut i solen, solen skiner från en klarblå himmel så jag hoppas att jag kan ta mig ut!!

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Oj när man har så ont att man t o m vill städa istället så är det illa. Hoppas du blir bättre snart. Den där figuren har vi också, vi fick den i förlovningspresent av min morbror med sambo. Tycker den är jättefin! Det slank med en bok i matkassen idag när jag handlade så då kändes det inte lika tråkigt :) Ha en bra dag och hoppas du kommer dig ut. Kram

2009-02-25 @ 14:32:13
URL: http://sakerochting.se
Postat av: Anna B

Så härligt ljusfat! Det blev jag alldeles betuttad i! Önskar dig en trevlig kväll efter en toppen dag! Kram Anna

2009-02-25 @ 16:01:44
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Katinka

Vilka fina fynd du gjort! Lyser ju upp lite hoppas jag i det onda...

2009-02-25 @ 17:14:01
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej o hallå!

Alltså snart måste jag nog komma på "piffauppdinblogg"dag hos dig! Min ser jättetrist o tråkig ut o jag har försökt piffa upp den men det går åt h-vete... Försökte nu ikväll att få dit en bloggräknare men inte ens det lyckades jag med :( Säg nu inget till vår gemensamma vän Anna eftersom jag är hennes dataproffs :) Kram Gunilla

2009-02-25 @ 17:37:54
URL: http://knaperiknus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0