Helg & tips om en tävling...

Först vill jag passa på att tacka för era stödjande ord! Det betyder mycket för mig. Visst det är surt, rikitigt surt att behöva avboka resan. Men som många av er uttryckt så är vi fullt medvetna om att det är rätt beslut vi fattat under rådande omständigheter. Kan meddela att det inte "bara" är att avboka en resa. Nu följer flertalet telefonsamtal och sufande runt i syberrymnden för att få reda på allt vi behöver tänka på...

Mitt i allt så har vi blivit bortbjudna på middag ikväll! Så helgen börjar ju fint!!


Crocusarna har börjat slå ut lagomt till helgen!!

Nu måste jag oxå få tipsa om en Tävling med ett riktigt fint pris!!! Det är "Livet i byn" som firar att hon bloggat i 1år på detta sätt...

Den här fina "postern" ligger i potten! Den heter "Glädje i vardagen" och kommer från KlevelandORD
Jag föll riktigt för just denna bilden då SOFFAN sticker ut! Å det är ju i soffan jag tillbringar större delen av min tid nu...
Jag håller tummarna för vinst denna gången!!
Vill ni delta i tävlingen så klicka på bilden så kommer ni till tävlingen!!!

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Så himla trist, jag lider med er!! Men det kommer nya chanser att åka och då är du friskare!



Tack för att du deltar i tävligen, jag håller tummarna för dig :0)



Välidgt fin blomuppsättning, så vårig och snygg!



~Livet i byn

2009-02-13 @ 15:22:26
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Lena

På något sätt så tror jag att det var inte meningen att ni skulle åka just nu. Ni kommer att få det jättebra när ni väl kommer iväg. Nu blommar det i krukorna och fåglarna kvittrar. Det är nog våren som är på väg.

Ha en skön fredagkväll!

Kram Lena

2009-02-13 @ 17:38:48
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: kjersti

Tack och krama din Kevin. Mycket fina ord från en fin människa. Kram :)

2009-02-13 @ 22:52:02
URL: http://bloggberta.blogg.se/
Postat av: Kattis

Vilken jättevacker skål/kruka du har till blommorna! vill ha

2009-02-15 @ 14:22:57
URL: http://www.tjornebrant.se/dagar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0