Numerologisk analys...

Hittade jag hos Aforia. Riktigt intressant å ja, ni som känner mig kan ju se själv vad ni tycker...

Jag blev en 1:a å såhär står det om 1:or...

Siffran Ett:
Som etta är du självständig och även självkritisk eftersom du vill vara nummer 1. Du är en mycket ansvarsfull person som är duktig i ditt arbete, vilket kommer att leda till att du lyckas att uppnå dina mål. Är målet att bli chef är utsikterna mycket goda då du har starka ledaregenskaper. Allt du tar dig för kommer att gå vägen, även om vägen ibland blir lång.

Tänk på att vara ödmjuk och på att inte köra över andra människor. Märker du att det viskas bakom din rygg bör du nog tänka efter hur du agerar och kanske visa lite mer hänsyn.

Eftersom du har höga krav på dig själv har du också krav på din älskade. Helst ska hon/han ha lika höga ambitioner som du och vara mån om sitt yttre. I ett förhållande hittar du ofta på små roliga saker, som ni kan göra tillsammans, för att komma bort ifrån den trista vardagen.

Ditt liv regeras av solen och de bästa färgerna för dig är gult och brunt.

Ja, vad säger man!?? Det stämmer in på mig ganska bra å jag har fått höra flera av sakerna som nämns ett flertal gånger från olika människor i olika sammanhang. *ler*
(Om ni väljer att kommentera så ber jag väligast om att ni inte är allför personlig.)

Vill ni prova själv så hittar ni Numerologiska analysen HÄR!!


Bilden får illustrera det gråa å trista som är ute nu...


Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Alltid intressant med ananlyser...ska nog se vad jag blir för siffra.



Sv: 120 kr/st kostade de här iallafall! Så ganska dyrt kan man tycka för en ljusmanschett...



Kramen.

2009-12-05 @ 20:47:56
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Sandra

Hej vännen...Tack för din omtanke. Ja..trött blir man om inget annat. Lägger skolan på hyllan just för att jag inte vill stressa.. Jag orkar helt enkelt inte hålla på, tror inte man vinner speciellt mycket på det i längden ändå.



Hoppas du har en riktigt mysig söndag.. själv längtar jag ihjäl mig till om ca 8 timmar då jag ska ta mig härifrån :)



Kramar!!

2009-12-06 @ 08:15:49
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: Marianne

Jaadu - vad ska man säga om analysen:) Gjorde en själv men visste sen inte om jag skulle använda mitt namn som jag stavar det eller som mina föräldrar stavade det när jag döptes??:) Bilden har helt underbara färger. En favvo.

Kramkram

2009-12-06 @ 20:17:19
Postat av: Bella

Jättesnyggt med texturen du lagt på fotot! Jag gjorde testet precis nyss och blev nummer fem...Stämde inte alls! Utåtriktad? Livlig? Jag? ;) Jag har nog fått helt fel namn helt enkelt!



Stora Kramar!

2009-12-07 @ 10:12:58
URL: http://bellasweb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0