"Julfotokalender", 9 december...



"Anna-Tomten" fick jag förra året. Marcus systrar heter "Anna" i andranamn, deras mor å far har köpt tomtar på deras gemensamma namnsdag genom åren. Jag och en av dom heter båda Maria, då har 2 av oss namnsdag, kanske är det därför det blandades ihop!??? Förra året så fick jag höra, "Grattis på Anna-dagen", åsså fick jag ett fint paket jag med. Nejmen, nu har det ju blivit fel... Skrattade gjorde vi åt missen, åsså kom dom fram till att jag numera oxå "heter Anna", i alla fall när det är "Anna-dags-tomte-dax". *Ler stort*

Inte mig emot, jag formligen älskar denna fina tomte!!!

Så, nu fick ni en liten "anekdot" (eller hur man nu säger!??) såhär på Anna-dagen.
Stort Grattis till alla Annor därute!!! 

Kram på er!!!

 


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hi hi ja den e skoj den där anekdoten... Grattis på "Anna-dagen"

2009-12-09 @ 14:37:42
Postat av: Sandra

Den tomten är underbar! :)



Har inte tagit svininfluensa vaccinet, det var twinrix och polio sprutan jag blev lite kokko av, men det gick snabbt över :) Ska nog ta influensa i nästa vecka någon gång så får vi se hur man reagerar!



Vi är hemma över jul, åker inte förrän den 1:a januari. Men har semester redan från nästa måndag, underbart!



Kramar

2009-12-09 @ 21:13:44
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ja men det var ju kul att det blev lite fel. Tomten är jättesöt. :)

Ha det gott.

2009-12-09 @ 22:01:38
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com
Postat av: AKO

Får väl gratulera på Anna-dagen medan det fortfarande är den nionde. :) Jag heter det i andranamn och faktiskt har jag blivit ihågkommen även detta år.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0